Zna ktoś filmy o podobnym klimacie? Film bardzo fajny i przyjemnie się go ogląda jeżeli traficie na coś podobnego dajcie znać
Nie wiem co masz na mysli piszac podobne filmy ale francuski film "Kocha, nie kocha" jest w pewnym sensie podobny. Nie napisze dlaczego bo zdradzilbym najlepsze. Tu masz link do tego filmu http://www.filmweb.pl/film/Kocha...+Nie+kocha!-2002-32566
Napisz barsziej szczegolowo jakie to maja byc filmy to dam wiecej tytulow.
Nieco smutniejszy i z doroślejszymi postaciami. Z większą ilością wątków. "Wielkie nadzieje". Wzruszyłam się, polecam
napewno ten Ci sie spodoba^^ http://www.filmweb.pl/film/Have+Dreams%2C+Will+Travel-2007-234449
a i to tez wart obejzenia tego samego rezysera ! perełka http://www.filmweb.pl/film/Sta%C5%84+przy+mnie-1986-9740
To ja się dorzucam do tej prośby. Chodzi mi szczególnie o filmy, gdzie będa przedstawione relacje nastoatków (miłość, przyjaźń itp.), ale żeby nie były to oklepane amerykańskie filmy. I czy może znacie jeszcze jakieś filmy, gdzie historia jest opowiadana z perspektywy różnych osób- tak jak tu? :)
A Tobie Adeeek proponuje 'Kolory mleka' ;D
Zobaczcie francuski film "Kocha, nie kocha" http://www.filmweb.pl/film/Kocha...+Nie+kocha!-2002-32566 Nie pozalujecie. Polecam
wooow... obejrzałam "Kocha..." I zbyt wielkiego podobieństwa nie zauważyłam, prócz tej zmiany perspektywy, ale jestem w szoku. Mocny film :O
Dwa stare seriale "puszczane" lata temu w TVP: Cudowne lata i Dzień za dniem (do zassania z np. chomikuj - wersje nagrane z telewizji) oraz Co gryzie Gilberta Grape.
Apeffel pytala o film opowiadany z perspektywy roznych osob wiec podalem ten tytul. Wiadomo, ze film nie jest taki sam, zreszta nie jest to tez ten sam gatunek ale warto go obejrzec.
Dziękuję! Na pewno go obejrzę. Nie ważne, że "nie ma zbyt wielkiego podobieństwa". Ale jest temat, opowiedziany z perspektywy dwóch osób- wynika z opisu ;) (a właśnie taka narracja zaciekawiła mnie w 'Filppedzie" :D)
Na pewno spodoba Ci się Czarny balonik - zobacz: http://www.filmweb.pl/film/Czarny+balonik-2008-439684
Oba filmy z cała pewnoscia moge zaliczyc do tych najlepszych^^
szczerze i gorąco polecam. Daj znac czy sie spodobal :)
Myślę, że te też mogą Ci się spodobać:
http://www.filmweb.pl/film/Koniec+niewinno%C5%9Bci-1995-6832
http://www.filmweb.pl/film/Sta%C5%84+przy+mnie-1986-9740
A i dodałam jeszcze:
http://www.filmweb.pl/film/Moja+dziewczyna-1991-7801
http://www.filmweb.pl/film/Moja+dziewczyna+2-1994-7802
zdecydowanie "Stand by me", od razu po obejrzeniu tego filmu pomyślałam o "stand by me" no i jak się okazało to ten sam reżyser :) naprawde warto
ja polecam "Mały Manhattan". Też o pierwszej miłości. Z Nowym Jorkiem w tle :)
http://www.filmweb.pl/Maly.Manhattan
troche inny tematycznie ale cudowny film to Czarny balonik polecam ;P Ps sciagajcie tylko z lektorm bo nie ma polskich napisów ;( niesttey takich filmów nie daje sie do kin a szkoda;<
To ja też dorzucę kilka tytułów :)
- Moja kochana "Ania z Zielonego Wzgórza" - klasyk
http://www.filmweb.pl/film/Ania+z+Zielonego+Wzg%C3%B3rza-1985-95415 i jej kontynuacje
- "Mała księżniczka" - obie wersje, choć ja wolę nowszą
http://www.filmweb.pl/film/Ma%C5%82a+Ksi%C4%99%C5%BCniczka-1995-34947
- "Jeżdziec wielorybów" - cudna historia o niezwykłej dziewczynce, nie wszystkim jednak może się spodobać
http://www.filmweb.pl/Jezdziec.Wielorybow
- i coś o chłopcu, ale nie dla homofobów, kanadyjki "C.R.A.Z.Y" http://www.filmweb.pl/Crazy
Niom, wszystkie serdecznie polecam
"Koniec niewinnosci"- cztery przyjaciolki spotykaja sie po latach i wspominaja przelomowe wakacje w swoim zyciu,pierwsza milosc,przygoda, pierwsze wejscie w doroslosc. jedna z nich-pisarka jest narratorem, swietny, ogladalam go jak bylam mala i potem zawsze do niego wracalam. normalnie jakby te dziewczyny byly z sasiedztwa julie i bruce`a ;)
Wszystkie wymienione wyżej filmy ogl. i sa naprawde godne polecenia + dodaje ten film
December Boys: Grudniowi chłopcy (jest dosyc podobny do fabuły powyżej wymienionych filmów )
polecam ;)
Kochankowie z Księżyca. Moonrise Kingdom (2012)
http://www.filmweb.pl/film/Kochankowie+z+Ksi%C4%99%C5%BCyca.+Moonrise+Kingdom-20 12-604523
Przekleństwa niewinności (1999)
http://www.filmweb.pl/film/Przekle%C5%84stwa+niewinno%C5%9Bci-1999-10981
Prawo Bronxu (1993)
http://www.filmweb.pl/Prawo.Bronxu
Kraina traw (2005)
http://www.filmweb.pl/film/Kraina+traw-2005-154526
Zdecydowanie najbardziej podobny jest serial Cudowne lata.
Wiem że to juz to pytanie bylo 10 lat temu ale moze ktos wejdzie tutaj tak jak ja. Polecam bardzo film o podobnej tematyce : Love, Rosie
Oraz moge dodac serial na netflixsie(mozna obejrzec 2-3 sezony na cda) Ania a nie Anna (serial na podstawie Ania z Zielonego Wzgórza ale troche pozmieniane historie)
Moze komuś sie przyda, Pozdrawiam