PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=190316}

Grudge - Klątwa 2

The Grudge 2
5,9 29 437
ocen
5,9 10 1 29437
Grudge Klątwa 2
powrót do forum filmu Grudge - Klątwa 2

Jak dla mnie, był straszny. Oglądałam go na kompie tydzień temu około ósmej wieczorem i doszłam do momentu, kiedy Easona zabiło w ciemni. Przed chwilą dokończyłam, ale przewijałam co chwilę, kiedy było jakieś napięcie. Możecie mnie zjechać, że nie znam się na horrorach, ale uważam ,,Klątwę 2'' za coś naprawdę strasznego. Podziwiam ludzi, którzy poszli na to do kina, i to tego wieczorem.

DressedToKill

nie wiem ile masz lat ale przypuszczam że jesteś dorosły. Ja mam 13 lat i naprawdę nic tam nie było strasznego. tylko momentami rosło napięcie. może raczej było śmieszne to jak ta macocha tego dziecka powiedziała " Dżejk. Pora na kąpiel" (niewiem czy dosłownie :-)

david12_12

acha ! polecam jedynke bo bardziej buduje napięcie i jest mroczniejsza, bo w tej to miałem takie odczucie że zagrożenie już odeszło. nie wiem jak ty.

david12_12

Mnie osobiście ten film strasznie śmieszył, ale może dlatego, że poszłam do kina na to z grupka znajomych a obok mnie siedziała koleżanka która bez przerwy porównywała wszystko z nauczycielkami ze szkoły. I nigdy nie zapomnę śmiechu kolegi jak ta blondynka się posikała.

DressedToKill

Ja po samych obrazkach się boję...serio gdy klikałem "Otwórz całą galerie" (Czy jakoś tak) to myślałem "Będe tego żałować" i...miałem rację!!!

ocenił(a) film na 3
rawik97

Troche trudno mi to ujac...no ale... powiedzmy,ze balam sie w trakcie filmu,w pewnych momentach. Reszte tego niewatpliwego arcydziela wysmialam.Polecam tym,ktorym naprawde sie nudzi;)

GrLouie_

mam po tym filmie jakieś zwidy. Owszem, straszny to on był w niektórych momentach . :P

DressedToKill