Paranormal Activity (2007) - 9/10
Paranormal Activity 2 (2010) - 3/10
Paranormal Activity 3 (2011) - 4/10
Paranormal Activity 4 (2012) - 2/10
Paranormal Activity: Naznaczeni (2014) - 5/10
Najlepsza część zaraz po pierwszej. Zaczyna się dosyć dobrze, film na pewno bardziej dopracowany
(mówiąc ogólnie) niż inne po tym z 2007 roku. Końcówka słaba. Wydaje mi się, że paradokumenty już
wyszły z mody.