Film był superowy. Znacie jakieś inne filmy dla nastolatek o nastolatkach, żeby grały tam osoby gdzieś w wieku 15-17 lat? Ja oglądałam z takich filmów tylko "Club Babysitters". Plis, napiszcie jakieś fajnie filmy podobne do "Piżma party":)
Wredne dziewczyny, Wyznania małoletniej gwiazdy, zakręcoy piątek, hmmm... może jeszcze Garbi-SuperBryka...
lubię tego typu filmy, ale ten akurat byl strasznie beznadziejny! polecam:"hot chick". "the girl next door", "Lizzie mcguire movie", 'egzamin dojrzałości", "frajer"
polecam "John Tucker Must Die" :)W Polsce oczywiście przetłumaczyli tytuł po swojemu (John tucker musi odejść) :P
hm..
` salon pieknosci
` szansa na sukces
` wredne dziewczyny
` lizzie mcguire
` John Tucker musi odejsc
` cinderella story
jeszcze jakies sie znajda.. ale musialabym pomyslec ;] na razie tyle :D
` a no nowy jork nowa milosc tez dobry ;]
i ONA TO ON ;]
co tam jeszcze??
dziewczyny z druzyny wszystkie czesci
tak znam, większość z nich to kompletne dno, ale niektórzy je lubią. Ja osobiście coraz mniej się pasjonuję takimi filmami, nawet mnie nie śmieszą;] no ale dobrze:
Mean Girls,
Hot Chick
Not Another Movie
Szalona impreza
American Pie
Freaky Friday
no..ewentualnie to Drama Queen
Stary, gdzie moja bryka( o nieco innej tematyce niż szkoła)
To ee stowarzyszenie wędrujących dżinsów( nie polecam ale młode osoby tam grają).
Trzynastka
Dziewczyny z drużyny
W tych niektórych grają starsi... ale.
a może seriale? :D
w tematyce szkolnej rywalizacji : "pogoda na miłość", rózowe lata 70te,weronica mars,
a filmy to np:
-wieczny student
-dziewczyna z sasiedztwa
-dzis 12 jutro 30, eurotrip - troche odbiegaja od tematyki szkolnej ale wesołe :P
-księzniczka na lodzie
-miasteczko south park ;p
-straszny film 1
-szkoła uwodzenia
-high school musical
wiem, że niektore z podanych przezemnie propozycy odbiegają od "tematu" ale myśle, że watro je takze zobaczyc ; )
pozdro
może też szkoła uczuć
w zasadzie akcja w szkole chociaż to juz nie jest jeden z tym 'ptzyjemnych' filmow.
Z takich które ja oglądałam najlepsze to High School Musical,Ona to On,Get Over It,Aquamarine,Lovewrecked,Córy Amerykańskich Ravioli,Koniec Niewinności,Yours, Mine and Ours, The Cheetah Girls,The Cheetah Girls 2,więcej nie mogę sobie przypomnieć pozdrawiam;)
- Stowarzyszenie wędrujących dżinsów 1,2
- Wild Child
- Cinderella Story
- Roztańczony Kopciuszek
- Dziewczyny z St.Traini
- Ona to on
- Garbi super bryka
- Szkoła uroku ( nie podobała mi sie za bardzo, ale jest szkoła, i nastolatki )
- 17 again ( szkoła, nastolatki ;p bardzo fajny :D )
- Wyznania nastoletniej gwiazdy
- Szkoła uczuć
- Cała ona
- Zakochana zazdrośnica
- Akwamaryna
- To nie jest kolejna komedia dla kretynów
- czego peagnie dziewczyna
- Wredne dziewczyny
- Nancy Drew i tajemnice Hollywood
- Sydney White
- Księżniczka na lodzie
- Szansa na sukces
- Angus, stringi i przytulanki
- Spadaj
jeszcze dużo innych ;p ale nie moge teraz sobie przypomniec tytułów . jak sobie przypomne to napisze ;)
raczej zakochana złośnica;]
za krótki <br/> za krótki <br/> za krótki <br/> za krótki <br/>
Nawet nie próbowałam obejrzeć filmu (Disney), ale książka była b.dobra. Pewnie lepsza...
dziewczyny z drużyny, liceum Avalone, 16 życzeń, zakochana złośnica, nastolatki i chłopaki, teen spirit, szkoła uczyć, szansa na sukces, 17 again, wild child i mój ulubiony pięć dziewczyn z Teksasu