Zombiacze + Milla Jovovich (która jest piękną kobietą a jako Alice podoba mi sie najbardziej) do tego szybka akcja , jakowyś zmutowany stwór (boss levela :D) i to wszystko zapewnia rozrywkę pierwszej klasy. Nie grałem w gry , natomiast lubię filmy o zombie i bawiłem się swietnie na RE ;)
Opowiedz mi człowieku ubogi duchowo czym się kierowałeś oceniając ten film na 10? Niszczysz ten portal takimi ocenami i nie chcemy Ciebie tutaj.
Oo , ktoś z rozmnożeniem jaźni piszący o sobie w liczbie mnogiej ocenia mą duchowość? Nice :D
Stosuję ocenę dozwoloną przez portal więc go raczej tym nie zniszczę to raz a dwa czym się kierowałem to masz wypisane w poście startowym :)
Nie karm trolla.
A co do filmu to zgadzam się, Resident Evil to klasyk filmów o zombiakach, te wszystkie filmy "ziemia zywych trupów" czy" świt...." itp to nic. :)
Oj tam , pogawędka z "ekspertami od życia duchowego" ma dla mnie walory czysto rozrywkowe więc jeżeli ten jegomość zechce mnie dalej "oświecać" to sobie z nim chętnie pogawędzę z uśmiechem na ustach ;))
A co do filmów które wymieniłaś to one są fajne tyle że ciut inne w klimacie. Raczej nie uświadczy sie w nich Matrixowego biegania po ścianach z giwerami w dłoniach tak jak w Residentach (późniejszych które też oceniłem na 10 :D) tym niemniej podobają mi się ;)
Hehe, no jeśli sprawia Ci to przyjemność :)
Tak, są dobre, tylko chodzi mi o to że nie wciągają tak jak RE, Residenta mogę oglądać 1500 razy bo ma to "coś" i nigdy mi się nie znudzi w przeciwieństwie do innych filmów o zombiakach :)
Ooo proszę , pokrewna dusza :DD Też RE mogę oglądać w kółko bo te filmy są genialne. Reszta zombie filmów jest ok ale to już nie to ;)
Co najlepsze części RE prawie całkowicie odbiegają od tego co było w grach a mimo wszystko powstały zarąbiste części :)
Degenerację? to tak oglądałam, też mi się podobała. Teraz tylko czekam na kolejną cześć RE, ciekawa jestem, ale nie chciałabym zbyt "matrixowej" części :)
Nie tylko. Jest jeszcze Potępienie ;) http://www.filmweb.pl/film/Resident+Evil%3A+Potępienie-2012-598799
Nie chcesz żeby było matrixowo? Pod koniec ostatniej części widać było jakieś fruwające smokopodobne stworzonka których pokonanie być może będzie wymagać matrixowych umiejętności no ale zobaczymy :D
A to nie oglądałam :)
No nie bardzo. stąd też 5 cz. nie przypadła mi do gustu, była okej, ale jednak film stracił klimat, według mnie ;/ ale ocena i tak 8/10 ale większości to z powodu sentymentu :)
To w piątej części na początku jest ta akcja z atakiem na Arkadię przeprowadzonym najpierw od końca a potem normalnie? To ujęcie to był dla mnie majstersztyk po prostu ;) Do plusów zaliczyłbym też obecność Ady Wong (chociaż ta mi się bardziej w Potępieniu podobała) no i Leona . Fajne to było ;)
Wątpię, bo seria Resident evil to bardziej film akcji niż kino grozy jakim była pierwsza trylogia gier RE.
Najbardziej klimatyczne filmy o zombie to rasowe horrory:
Noc żywych trupów 1968, Świt żywych trupów 1978, Zombie pożeracze mięsa 1979 czy remake Nocy żywych trupów 1990.
Niezłe też były komedie o żywych trupach np:
Powrót żywych trupów 1985, Martwica mózgu 1992, Cemetery man 1994, Wysyp żywych trupów 2004.
Pierwszy Resident evil w momencie premiery zawiódł moje oczekiwania bardzo, ale okazało się, że seria jest równią pochyła w dół i
ostatecznie pierwsza część jest całkiem niezła, bo potem z każdą kolejną było coraz gorzej.
I niech będzie film akcji, mam to gdzieś, dla mnie to klasyk filmów o zombiakach i tak jak wspominałam wcześniej mogę go oglądać cały czas a te wszystkie filmy które podałeś dobre, ale na jeden, dwa razy i jesli słyszę film o zombie to od razu przychodzi mi na myśl film Resident Evil.
Nie jesteśmy w kółku wzajemnej adoracji klepiącej po ramieniu i
zachwycającej się pierwszymi lepszymi filmami :)
Dla fanów japońskiej serii gier survival-horror "Resident evil", które wzrowowały się na
klimatycznej trylogii G.Romero filmy z Alice był zawodem sporym i to jest fakt.
Miałem prawo oczekiwać czegoś więcej i być wymagający :)
Seria nie jest klimatycznym horrorem tylko od początku efektowną sieczką i nic poza tym.
Szkoda, że za losy tej serii wziął się tak przeciętny reżyser jak Andersen. Wrrrrrrrr
Pomyśl jaki wyszedłby klimatyczny film, gdyby kręcił jedynkę James Cameron w stylu Obcego 2.
Bardziej klimat gier oddaje nawet animacja Degeneration.
Ale do trzeciej części filmowej jeszcze dało się to oglądać. Przyznaje.
Czwórka i piątka to szmiry podchodzące pod filmy Uwe Bolla :)
Najbardziej klimatyczne filmy o zombie to "Świt żywych trupów" 1978 oraz "Zombie pożeracze mięsa" 1979.
Najlepszy i to zdecydowanie wygląd zombie był w "Zombie pożeracze mięsa".
To trochę dziwne, że nowsze filmy nie dorównały mu w tym aspekcie.
Pozdrawiam
Ale to nie są pierwsze lepsze filmy, po prostu ja tak uważam Ty możesz sobie uważać inaczej.
A dlaczego każdy film o zombie ma polegać na tym na czym polegają inne? i to jest właśnie fajne, dlatego też się wyróżnia od reszty filmów o zombiakach, nie jest to horror, ale np mnie żadne filmy o zombiakach nie straszą.
Andersen mimo że był początkującym reżyserem to stworzył wspaniałe części, tylko pogratulować tak małego doświadczenia a zrobieniu tak dobrych części, szczególnie 1-3, chociaż czwarta też dobra,5 - średnia.
Te filmy które wymieniłeś....nie widzę w nich nic klimatycznego, drugi raz bym nie obejrzała...
Pozdrawiam.
Piąta część Resident evil to przecież całkowita porażka, a nie średni film.
Jako takie były tylko trzy pierwsze części.
Wiadomo. Nie ma prawdopodobnie dwóch tak samo myślących ludzi na każdy temat,
bo przecież to co myślimy bazuje na naszej wiedzy, doświadczeniach, a u wielu na przypadku :)
Aczkolwiek są pewne cechy wspólne wszystkich ludzi i dlatego mądrzejsi ludzie potrafią to wykorzystywać np:
to w jakich facetach gustują prawie wszystkie kobiety :)
Eee tam, ja znam wielu fanów Residenta a tutaj na fw ocena wśród 38 moich znajomych to 8.0 a nie są to jacyś fanatycy tego filmu, tak więc....poza tym ocena na fw 7,1 więc to raczej ci co myślą inaczej niż my to są wyjątki. :)
Gdyby sugerować się postami tutaj na filmwebie to taki film jak "Skazani na Shawshank" czy "Zielona mila" byłyby nieporozumieniami, takie jest działanie trolli, komentują i hejtują zawsze to co jest dobre :)