Seria jest znakomita jednak najbardziej mnie wnerwia brak realizmu wielu scen pod względem realizmu najlepsza jest część Toko Drift ale wiadomo aby zaskoczyć widza twórcy muszą robić coś bardziej wybuchowego niż w poprzednich częściach.Brak Walkera będzie widoczny jednak może zrobią postać Walkera tak jak w 7 części i...
więcej
Jednak były.
Polecam:
1 "BULLITT" Petera Yatesa
2 "FRANCUSKI ŁĄCZNIK" Williama Friedkina
3 "RONIN" Johna Frankenheimera
4 "KIEROWCA" Waltera Hilla
5 "UCIECZKA GANGSTERA" Sama Peckinpaha
6 "ŻYĆ I UMRZEĆ W LOS ANGELES" Williama Friedkina
7 "SPEED" Jana De Bonta
8 "GOLDENEYE" Martina Campbella
9 "ZABÓJCZA BROŃ...