Najbrutalniejszy horror jaki widziałam, już od samego początku zaczyna się ostry film, bez jakichkolwiek przynudzających wstępów w stylu zapoznanie z bohaterami ich życiem itp. Po ok 10 minutach rozpoczynają się brutalne ociekające w krew sceny. Występują tu dość ciekawe pułapki zastawiane przez mordercę, jednak cały film w wielkim skrócie opiera się na jednej wielkiej masakrze bez większego scenariusza i sensu. Polecam dla ludzi o mocnych nerwach:)
najbrutalniejszy to może nie jest,ale fakt że Jason czy Meyers przy tym gosciu to cienkie bolki , lubie takich psycholów :)
film był konkretny i bardzo mi się podobał, obok Seed najlepsze horrory jakie pojawiły się na przestrzeni kilku lat
wzgórza mają oczy 1&2
resident evil 3&4
Piątek 13
mi chodziło o to że film jest średnio brutalny i istnieją brutalniejsze ale ten film w porównaniu z nimi jest o wiele lepszy
no fakt, do gore on nie nalezy aczkolwiek mnie sie podobal. the hills have eyes ? ok, ale tylko i wylacznie pierwsza czesc. pozdrawiam. :)
Fakt, najbrutalniejszy to on nie jest, ale wg mocny.
a tak przy okazji kilka dobrych pozycji z ostatnich lat wg mnie:
Klucz do koszmaru, Frontiere(s), Inside, Calvaire, Toybox, High Tension, Grace, Children, Gin gwai, Martyrs, Sierociniec, Cold prey, Trailer Park of Terror, Wolfman, Pontypool, Trick or treat, Haunting in Connecticut, Necromentia, Treevenge, Drag me to hell, Babysitter Wanted, Sauna,Midsommer, Aparecidos, Mum and dad, Ekko, Blood (2000), Acacia, Wendigo, Red Riding Hood , Kollegiet ,Kollegiet , Villmark, Kręgosłup diabła , Dimples, Nieznajomi , [Rec], H6: Diary of a Serial Killer, Ruiny, Zejście, Egzorcyzmy Emily Rose, Krzesło diabła , Wolf Creek, Peruka, Películas para no dormir: Para entrar a vivir, Ciemność, Delikatna, In 3 Tagen bist du tot , 28 dni później , Dead Silence, Wind Chill, Creep, Wrong Turn, Population 436...
to tak z pominięciem horroro-komedii ;D