Pierwsza historyjka - "Last hand" - naprawdę niezła niezależna produkcja z Lynchowskim klimatem i szczyptą gore.
Druga - "The final hour" - krótka, nudna, bzdurna i zupełnie daremna historyjka s-f - odradzam
Trzecia to już kompletna porażka - pocięte fragmenty filmy "The last horror film" - i na co to komu?