Dla mnie najlepsza Trylogia jest zdecydowanie:
-Władca Pierścieni- bezapelacyjnie najlepiej utrzymany poziom w 3 częściach (narazie nie widziałem lepszej trylogii)
-Obcy(nie liczac czwartej częsci;)
-Piraci z Karaibów - świetny Depp i spółka (najlepsi w 1 i 3)
-Martix - dla mnie coś wielkiego (w 2 i 3 jest coś co i mi sie nie podoba ale są i plusy)
- Ojciec Chrzestny
- Terminator- W sumie tylko 2 są sobie równe ale...
- Shrek
- Sami Swoi idt.:)
- Blade
- Mission: Impossible
- Krzyk
- Straszny film - jedynka SSSSUUPERR a potem nie do końca bylo śmiesznie
- Spider-Man jedynka tak sobie a potem... bez komentarza
Można by jeszcze dodać Saw ale tutaj są 4 części(na obecną chwilę).
- LOTR
- Alien (1-3)
- Terminator
- X-Men
- Piraci z Karaibów (choć co część to słabsza)
1.Star wars stara trylogia (10,10,10)
2.LOTR (10,8,9)
3.Ojciec Chrzestny (10,10,6)
Ojciec Chrzestny
Władca Pierścieni
Opowieść o Hannibalu Lecterze(Milczenie Owiec, Hannibal i Czerwony smok)
Och przepraszam cię kobietko :D Widocznie napoleon95 później już nie zaglądał. Ale to też nie jest powód żeby kogoś od razu nazywać debilem.
Prometeusz jakoś mi do gustu nie przypadł. Końcówka przypominała mi pomysł wzięty z Obcego. Tylko, że tu ten obcy był jakiś bardziej zmutowany.
Właśnie nie moge zrozumieć czemu Prometeusz ma takie słabe noty. Dla mnie to kawał porządnego kina sci-fi. Bez błędów i naiwności, jak to twierdzą co niektórzy. Wszystko w filmie zostało wyjaśnione i zasugerowało świetną kontynuacje, na którą czekam.
Może będzie kontynuacja, bo końcówka filmu to sugeruje. Pożyjemy zobaczymy. Film miał zostać pierwotnie wydany jako prequel do Obcego (1979), jednak w trakcie prac nad scenariuszem twórcy odeszli od tego pomysłu i wydarzenia z Prometeusza jedynie pośrednio nawiązują do postaci i fabuły tego filmu. Może dlatego wydawał mi się tak podobny do filmu Obcy.
No i jednak będzie kontynuacja - Prometheus 2 w 2015 roku. W końcu musi się wyjaśnić co to za potwór wylazł z tamtego.
Mroczny Rycerz Piraci z Karaibów Ojciec Chrzestny Władca Pierścieni choś Ojca i Władcy jeszcze całych nie oglądałem to i tak pierwsze części tych trylogii są świetne i daje po 9 zaś przy piratach i batmanie daje dla obydwu trylogii po 10
Ojciec Chrzestny - widziałem tylko I i II część
Zabójcza Broń - wszystkie 4 części genialne.
i długo nic
Igrzyska Śmierci , Gwiezdne Wojny , Władca Pierścieni i Piraci z Karaibow <3 kocham