Według mnie to oczywiście mistrz "Titanic" ;) Podajcie jakieś inne fajne filmy takiego typu.
Poza tym świetne są jeszcze:
-Klik i robisz co chcesz (smutna końcówka)
-Stowarzyszenie wędrujących dżinsów-ostatnio było w TV,cudowny film,z którego można się wiele nauczyć. ;P
Ooo taaak - "Titanic" na 100 % ... ja na filmach nie płaczę ale widziałam , że można się popłakać ( lub wstrzymywać łzy ;p )na takich filmach jak "Most do Therabithii " , "Władca Pierścieni : Powrót Króla" ( końcówka) czy "Pianista" ... oczywiście to zależy od człowieka i te tutaj filmy to tylko wierzchołek Everestu podobnych ;) ... potwierdzone , że płakać mozna nawet na "Kubusiu Puchatku" :P
"Stowarzyszenie wędrujących dżinsów", już na sam widok tego tytułu chce mi się płakać
chlip, chlip :(
Titanic.. na bank..
stowarzyszenie.. także.. najgorsze jest jak ktos umiera.. np. Szkoła uczuć.., PS Kocham Cie... i wogóle...
Pozdrowienia:)
Na pewno "Titanic" i "Klik: i robisz co chcesz"
Może być jeszcze "Terminator 2" i "Gladiator" Ridleya Scotta.
Taki film co się nazywa Fanaa(Unicestwienie)............................................................ ....................................................................(chlip,chlip ).............................................................
Ja gdy ogłądałem śmierć Mela Gibsona w filmie BraveHeart waleczne serce. wtedy czułem straszny bół w gardle, tak jak by ktoś chciał mi je zmiażdżyć, masakra
Że też nikt nie wspomniał o genialnej "Zielonej mili", tam to nietrudno było o wzruszenie.
Szukając siebie, Choć goni nas czas, W pogoni za szczęściem, Zapaśnik
(naprawdę wzruszające zakończenia)
-Pamiętnik
-Oszukana
-Szkoła uczuć
-Crash - Miasto Gniewu
-Człowiek w ogniu
-Miasto Boga
-Przeczucie
Sila i honor
Co sie wydarzylo w Madison County
Most do Terabithii
Ognisty podmuch
Patrol
Milosc przychodzi powoli
Niemoralna propozycja
Zaklinacz koni
Milosc i koszykowka
Dom nad jeziorem
Wpadka (2001r.)
Bezcenny dar
...
the notebook
malowany welon
romeo i julia :D
leon zawodowiec
kurde było troche filmow, ale juz nie pamietam ;
W jednym klimacie
Go Toward the Light -
Polski tytuł podany jest jako „Światełko w tunelu” co mnie zwala z nóg wolę „Podążaj w stronę światła”
http://www.filmweb.pl/film/%C5%9Awiate%C5%82ko+w+tunelu-1988-36627
Cure, The – Wyprawa po życie
http://www.filmweb.pl/film/Wyprawa+po+%C5%BCycie-1995-37255
może nie ryczałem ale „łezkę” wytarłem
Zaklinacz koni ...... genialne. Karol - papież, który pozostał człowiekiem polską wersje stchórzyłam obejrzeć bo było by tak samo nigdy tak nie płakałam nad filmem.;( król lew standard Zielona mila bardzo się popłakałam, szkoła uczuć też
Nie pamiętam, ale jedyny film, na którym miałam łzy w oczach to... Hubble 3D :-D
Częściej mi się to zdarza przy muzyce - zwłaszcza jeśli piosenka budzi jakieś wspomnienia.