Dla mnie są najlepsze:
-Underworld
-Królowa potępionych
-Blade 3
-Blade 1
-Blade 2
Trochę dziwna jest twoja lista, bo to z pewnością nie są najlepsze filmy o wampirkach, ale to są twoje typy. Moje najlepsze filmy to:
1 Wywiad z wampirem
2 Dracula (1992 r.)
3 Nosferatu
4 Straceni chłpopcy (Lost Boys)
5 Nosferatu wampir
6 Nieustraszeni pogromcy wampirów
7 Od zmierzchu do świtu
8 Dracula (1931 r.)
9 Buffy: Postrach wampirów (serial)
10 Buffy - postrach wampirów
Dwa ostatnie tytuły, umieściłem bardziej z sentymentu niż z jakości, chociaż serial jest dobry
Zgadza się te filmy są niezłe
Ale dla mnie takim najfajniejszym jest "Abraham Linkoln: łowca wampirów"
skomentowałaś moją wypowiedż sprzed jedenastu lat :) teraz dużo się zmieniło, lista byłaby prawdopodobnie trochę inna, a do Buffy już nawet sentymentu nie mam :)
Moim zdaniem najlepsze były Wywiad z wampirem , internat , królowa potępionych , postrach nocy 1 i 2 cz.nowa , Van Helsing , Drakula historia nieznana , asystent wampira , mroczne cienie.
Wywiad z wampirem, postrach nocy stare-nowe, czy Lost Boys tylko z sentymentu. Chyba jeszcze nikt nie wspomniał o
"The Addiction" ("Uzależnienie") z 1995 Ferrary. Na swoją listę która i tak już dawno nie jest aktualna napewno mogłem jeszcze wrzucić "Zagadkę nieśmiertelności", "Horror Draculi", "Vampire Hunter D". Była jeszcze taka stara komedia "Raz ugryziona"
Z filmów, które w międzyczasie się pojawiły trzeba dodać:
1. "Pozwól mi wejść" o którym dużo się mówiło
2. "Tylko kochankowie przeżyją" Jarmuscha
3. "Co robimy w ukryciu" tego filmu raczej nie może zabraknąć
4. Może jeszcze komuś "Byzantium" podejdzie
..a reszta
Van Helsing (strona techniczna ok) , Zmierzch, Abrahamy Lincolny, Underworld-y itp. tego nie wliczam, bo bardziej kojarzy się z kinem familijnym, przygodowym. Te filmy raczej nigdy nie figurowały w czołówkach najlepszych filmów o wampirach wręcz odwrotnie
'"The Addiction" ("Uzależnienie") z 1995 Ferrary - mój ukochany film o tej tematyce, o ile takie słowo przystoi przy wampirach :)
co za badziewia wypisujesz, najlepszy "Nosferatu" Herzoga i z komedii "Nieustraszeni pogromcy wampirów"
U Mnie Króluje:
-Wywiad z Wampirem
-Królowa Potępionych
-Dracula 2000
-Underworld
-Buffy
-BladeIII
-Angel
Według mnie najlepszym filmem o wampirach z klimatem nie do pobicia jest "Wywiad z wampirem"... a z luźniejszych produkcji o takiej tematyce rządzi "Od zmierzchu do świtu" (ale tylko jedyneczka)
No przede wszystkim "Dracula 2000"! Bije na głowę wszstkie filmy gatunku, bo podaje rzeczywistą (jeśli można tak powiedzieć) genezę wampiryzmu. Potem "Dracula" z 1993r. (wierność Stokerowi) a na końcu inne.
"Wywiadzik z wampirkiem" i "Drakula"! Hmm w "Zagadce nieśmiertelności" wampiry były uwodzicielskie, panowało wokół nich erotyczne napięcie..
Drakula 1993r to klasyka wywiad z wampirem jest super .Underworld to bajka bardziej nisz film wole starsze filmy nowe ni mają klimatu
Bez konkurencji jest Wywiad z wampirem i Dracula z Oldmanem. Dracula 2000 też jest dobry. Ale Królowa Potępionych??? Osobiście mi się nie podobała. Czegoś jej brakowało. Żeby nie wspominać o Buffy!
blade jest ssacy;D
"królowa potępionych"
"wywiad z wampirem"
"underworld"
"vampire hunter D"
u mnie w tej kolejności...
"Nosferatu wampir" Herzoga, "Dracula" Coppolli, "Wywiad z wampirem, "Nieustraszeni pogromcy wampirów" Polańskiego"
Dokładnie w takiej kolejności
Królowa potępionych jest świetna ma klimat, Blade ale tylko nr jeden , następne są bez duszy i nie pokazują ich psychiki, potem wywiad z wampirem, Undrworld nie oglądałam, Dracula z Oldmanem też jest fajna. Najnudniejsza jest zagadka nieśmiertelności, zasnełam.
na pewno: "Wywiad z wampirem", "The Forsaken", "Blade" (wszystkie części), "Underworld"...... i to na tyle ;))) polecam
"Wywiad z wampirem" i "Dracula" Copoli, ponieważ uwielbiam stare filmy o wampirach.
Z tych nowszych najbardziej zapadł mi w pamięci "Dracula 2000" i "Królowa potępionych". Ale podobały mi się te filmy tylko ze względu na główne postacie (Lestat i niesamowity Dracula) oraz świetną muzyke.
Aha, "Dracula -wampir bez zębów" -znakomita czarna komedia!
""Wywiad z wampirem" i "Dracula" Copoli, ponieważ uwielbiam stare filmy o wampirach"- bardzo przepraszam ale to nie sa stare filmy :D choc nie przecze,że genialne.
"Nosferatu, eine Symphonie des Grauens" z 1922 to jest stary i dobry film :) w reż. F.W. Murnau.
Ogolnie moim zdaniem nie mozna porownywac ze soba filmow z tak roznych kategori. Fakt faktem kazdy film o wampirach,ale np celem underwold czy blade jest bardziej akcja,jakies efekty specjalne krotko mowiac to sa filmy akcji ,a np krolowa potepionych,czy jakis zmierzch i inne to zupelnie inna kategorie xDD wgl to wszytskie filmy o wampirach sa fajne xDD
ja dopiero co zaczynam sie wciągać w filmy o wampirach ale trzy zobaczy i tak:
Daybreakers
Zmierzch
Underworld
Moonlight!! :) choc to serial akurat..
jesli o filmy chodzi to:
Twilight
Interview with the Vampire
Blade
Underworld
'Bram Stoker's: Drcula'
'Nosferatu; Symfonia grozy'
'Nieustraszeni pogromcy wampirów'
'Wywiad z Wampirem'
Ja od siebie dorzucę film "Znak wampira". Naprawdę bardzo dobry stary horror. O ile pamiętam gra tam Bela Lugosi. Ciekawa fabuła polecam.
Niektórzy to mają poczucie humoru. Już pominę bzdetną Królową Potępionych i słabiutkiego Drakulę 2000, ale na litość nie wymieniajcie takich chłamów jak Zmierzch! Ten film to profanacja tych kinowych maszkar. W dodatku horror z niego taki jak z koziej dupy trąba- ot, proste bzdetne romansidło dla nastolatek.
Najlepsze:
"Nosferatu" Murnau
"Nosferatu" Herzoga
"Drakula" (1931)
"Drakula" (1958)
"Zagadka nieśmiertelności"
co do krolowej potepionych to absolutnie sie zgadzam, tandeta... chociaz mam uzyke z tego filmu i na nia nie moge narzekac:) ale co do zmierzchu to pojechales po bandzie... nie jestem nastolatka a ten film uwielbiam, nie jest t horror ale ten watek nie mowi o horrorach tylko o filmach o wampirach, a ten film jest zupelnie inny, pokazuje cos nowego, jest to troche romans, ale nie tylko, i jak dla mnie jest bardzo ciekawy choc wole ksiazki.
Underworld byl nawet niezly
Daybrakers ten z nowszych tez fajny
Blade... hmm da sie ogladnac ale troche plytki
a jezeli piszecie o serialach to serial "czysta krew" to gowno jakich malo..
zamiast niego wybralabym "the vampire diares" o wiele lepszy
Absolutnie popieram. To dyskusja o dobrych filmach a nie chłamach takich jak zmierzch lub serialach np. "True blood". A underworld to czysta akcja. zero emocji i pomysłu.
Polecam filmy takie jak:
"Nosferatu"
"Zagadka nieśmiertelności"
"Van Hesling"
"Wywiad z wampirem"
"Dracula"
"BloodRayne"
"straceni chłopcy"
I oczywiście "Pozwól mi wejść"
Nigdy nie poleciłabym:
"królowa potępionych
"Pamiętniki wampirów"
"Wywiad z wampirem" - za niezwykłą historię
"Pozwól mi wejść" - za nowatorskie podejście do tematu
"30 dni mroku" - za ciekawy klimat alienacji
"Dracula" - chyba nie musze mowic dlaczego
"Wywiad z wampirem" - to samo, film po prostu super
"Vampire Hunter D" Fajne wampiry, ciekawi lowcy i postac glowna miodzio
"Blade" ale tylko pierwsza czesc
"Moonlight" nawet jesli tam wampiry chodza za dnia i nie umieraja od kolkow
"Daybreakers" bo takie wlasnie maja byc wampiry
"30 dni mroku" - za ciekawy i nowy obraz wampirow, klimat
"Underworld" - za ciekawe efekty i historie wogole. Piekne wampirki.
Gnioty -
"Krolowa potepionych" - za brak klimatu i mierna gre Aaliyah do tego marne efekty
"Dracula 2000" - chociaz Gerard byl miodzio, film tepawy
"Tuajlajt" - za wymoczkowate wampiry i Drewno w roli glownej czyli Bela Stewart Drewniana i Pataszon prosto z odwyku
"Vampire Diaries" jakies takie sztucznawe i przeslodzone
Nie gnioty ale i tak nie lubie-
Od switu do zmierzchu
- Underworld 1 2 3 oczywiście
-Królowa potępionych
-Czysta krew (serial) :**
-Dracula
-Dracula 2000
-Wywiad z wampirem
-Pozwól mi wejść
-Daybreakers :)
Fright Night( oryginał)
Lost Boys
Dracula
Wywiad z wampirem
Królowa potępionych
Underworld
Blisko Ciemności
Moje ulubione
Pozwól mi wejść
Daybreakers - Świt
30 dni mroku
Istota doskonała
Van Helsing
Underworld
Blade - Wieczny łowca
Drakula 2000
Dracula III: Dziedzictwo
Od zmierzchu do świtu
Straceni chłopcy
Vampire Hunter D: Żądza krwi
Nocne zło
Straż dzienna
30 dni mroku: Czas ciemności
Frostbiten
Zemsta po śmierci
Vampire Diary (film z 2007)
Dracula 3000
BloodRayne
True blood (serial)
Wywiad z wampirem
Najlepszy jest "The lost boys" moim zdaniem, muzyka, aktorzy, fabuła. Wywiad z wampirem, może Van helsing też fajny i anime hellsing dobre. Dracula Brama stokera trochę zbyt operowe, no ale w końcu klasyka.
to dziwne, bo ja chyba jako jedyna uważam Lost Boys za porażkę :/
natomiast dobre są:
- "Wywiad z Wampirem" (arcydzieło)
- serial "Moonlight" za główne postacie
- serial "True Blood" za umiejętne wykreowanie nowego świata i niesamowity klimat Południa (intro zajebiste)
- "Nieustraszeni pogromcy wampirów" Polańskiego, za niepowtarzalny klimat zimowej Transylwanii i świetną parodię tematu
Średnie były:
- "Dracula" Coppoli
- "Dracula 2000"
- "Zmierzch" (dla nastoletnich dziewcząt może być bez zarzutu)
- serial "Pamiętniki wampirów" - toż to kicz i główni bohaterowie mnie denerwują, przede wszystkim ich wygląd i cierpiętnicza mentalność Eleny.
Mierne były:
- Królowa Potępionych
- Lost Boys
- Blade
- Cień wampira
- Underworldy
- ten cały serial o Buffy
Śmieszne dla mnie były:
- oryginalny Dracula z 31'
- Nosferatu z 22'
przykro mi, nie potrafię się wczuć w groze rodem z tamtych lat :)
Zamierzam obejrzeć: "Zagadkę niesmiertelności" i "Od zmierzchu do świtu". Nosferatu Herzoga nie znajduje się na mojej liście, bo wygląda śmiesznie.
obejrzałam samymi przeskokami "Zagadkę nieśmiertelności" i trudno mi to ocenić, bo widzę, że to ten film z "ambitnych" opowiadający o szaleństwie, ale właśnie ja takich filmów nie chce oglądać i nie byłabym w stanie obejrzeć w całości, więc pozostawiam bez oceny filmwebowej. W każdym razie, nie podoba mi się.
Dracula z Gary Oldmanem, Wywiad z Wampirem, Near Dark, Underworldy (dobra rozrywka), Pozwól mi Wejść (wersja skandynawska).
Mam wielką prośbę i pytanie... Choć to niemożliwe raczej, żeby ktoś był w stanie mi pomóc... :D
Szukam pewnego filmu o wampirach, który pamiętam tylko w urywkach...
Był to raczej już starszy film... Pamiętam, że było coś takiego....
W jednej scenie jacyś ludzie spotykają się w knajpie w Karpatach, szukają chyba zamku wampira, ale nikt nie chce im powiedzieć gdzie jest (była chyba taka scena, że pokazują komuś zamek, a ten ktoś mówi, że nic nic nie widzi... :D)... To było chyba jakieś młoda małżeństwo i dziewczyną porywa powóz wampira, bez jeźdźca chyba... I ten gościu chce ją odzyskać, udaje mu się w końcu to z jakimś profesorkiem, uciekają do klasztoru, ale ten wampir jedzie ze swoim sługa za nimi, jakoś udaje mu się ukąsić dziewczynę, ale ten profesor zaczyna ją tam jakoś leczyć... Potem pamiętam tylko, że ten młody gościu walczy z tym wampirem przy jego zamku na zamarzniętej fosie, bądź jeziorze, i ten wampir chyba na końcu wpada do niej i zamarza...
Tyle pamiętam... :D I wiem, że to raczej niemożliwe, żeby ktoś mi pomógł to odnaleźć, szczególnie, że nie jestem pewnie, czy opisałem tu jeden film... :D Ale wiem, że był naprawdę zajebistym filmem i chciałbym go odnaleźć :D
Z góry dzięki za pomoc, choć wiem, że łatwo nie będzie coś wymyślić... :D
Jak przy temacie o wampirach może zabraknąć "Salem's lot" ?? Tak, tak, ja też kiedyś myślałam, ze to o czarownicach : D Tak czy inaczej, takie właśnie filmy lubię ....klasyka kina o wampirach, jak też Straceni chłopcy : ) takie filmy oglądaliśmy jako dzieci gryząc knykcie ze strachu, a teraz wspominamy z rozrzewnieniem i dużym sentymentem... Dla zaintersowanych- "Salem's lot" , oparty na motywach powieści Kinga ma dwie odsłony... ta z 1979 roku - świetna, klasyczna, klimatyczna ( chociaż główny wampir zrobiony na kształt niemieckiego nosferatu) ; tę wersję uwielbiam, szukałam całe lata, oglądałam z tysiąc razy... i wersja bodajże z 2000 , całkiem niezła zresztą , warta obejrzenia.... I jeszcze jeden, również w dwóch odsłonach... sprawdzcie sobie " Postrach nocy" : D
Znacie może tytuł filmu w którym był motyw, że gość walczył z wampirem ale mógł go tylko zobaczyć w lusterku? Pamiętam jeszcze scenę gdzie jakaś grupa ludzi jechała ciężarówką z dużą prędkością i nagle na jezdnię wszedł dziadek. Dziadek sprawił, że samochód przeleciał nad nim i jechał dalej xdd Nie mam pojęcia jak się nazywał ale chciałbym go znów obejrzeć.