poszukuje jakiś na prawde straszych horrorów, by dziewczyny wręcz umierały ze strachu... :P najlepiej jakby nie były o wampirach i wilkołakach, ale jak są porządne to mogą być :) aaa... i mogą być też "klasyki" :)
No to może Ring I,albo Silent Hill, albo Klątwa? a z klasyki to może Koszmar z ulicy wiązów? Chociaż nie wiem czy będą sikały ze strachu, to jest sprawa indywidualna kto czego się boi.
a który "Koszmar z ulicy wiązów" jest najlepszy? :) bo wszystki nie uda mi się zdobyć... tak samo "Halloween" jaka część wydaje się dla was najlepsza? :) a co sądzicie o "Piątku trzynastego"?
dzięki za polecienie Blair Witch Project oglądałem i jest na prawde niezły :)
"Poltergeist", "Yu-On", "Blair Witch Project"...zresztą efekt zależy, też trochę od IQ tych dziewczyn...
czy "koszmar..." można uznać za klasyk? chyba nie choć filmy z tej serii bardzo mi sie podobają podobnie jak serie "piątku 13" czy "halloween". mimo to klasykami bym ich nie nazwał, klasyk to dla mnie np. "lśnienie"
Droga bez Powrotu - najlepszy horror który ostatnio oglądałem. horror z tych brutalniejszych, ale nie przesadzony ;)
"Koszmar z ulicy wiązów" można nazwać klasykiem, ale zależy, którą część oglądamy. Bo tej z 2010r. nie nazwiemy klasykiem ale tę starszą i podobno straszniejsza owszem. co do reszty filmów... nie oglądałam ale skoro dużo osób poleca "Piątek trzynastego"... Chętnie obejrzę.
Teraz trudno o dobry horror,ale jako dziecko bardzo bałam się Laleczki Chucky :-) Jak klasyka to tylko Hitchcock (PSYCHOZA). Czytałam,że "Piła 3" jest drastyczna i ludzie mdleją na projekcjach.Ciekawe tylko czy z nudów czy faktycznie z przerażenia?Mogę jeszcze polecić HELLRAISER'A z 1987.
Polecam ci osobiście klasyke jak np: "Koszmar z ulicy wiązów " trylogia , "Halloween trylogia". I oczywiście nowe horrory takie jak Silent Hill , Teksańska masakra piłą mechaniczną :)
Oczywiście Piła I,II, dziewczyny "uwielbiają" odcinane kończyny,ponadto Noc Żywych Trupów. Można także oglądnąć coś psychologicznego, niekoniecznie strasznego np. Siedem, Kolekcjoner czy Milczenie owiec
Polecam Silent Hill, The SAW III, Chainsaw Massacre the Beginning, Blair Witch Project. Pozdrowienia
Może obejrzcie "To" na podstawie Stephena Kinga albo cmętarz dla zwierzaków albo też "Lśnienie", ale nie te Kubricka.
Dolina cieni też była straszna choć nie epatowała latającymi kończynami, no i Dogsoldiers, przez innych wzgardzony, ale mnie się podobał.
No to tak sporo mam tych strasznych:
1.Child's play 1,2,3
2.Pet Sematary
3.It
4.Hellraiser
5.Halloween
6.People Under the Stairs
7.Blair Witch Project
8.Czarnoksiężnik
9.Drabina Jakubowa
10.Egzorcysta
11.Funny Games
12.Lśnienie
13.Martwe zło
14.Pan Frost
I wiele innych ale mi się nie chce przypominać sory że nie wszystkie to horrory