Witam,
temat jakich wiele tylko pojawia się ALE ja dużej ilości seriali nie mogę przełknąć, może
najpierw napisze co oglądałem:
Dexter- pierwsze 3 sezon super
Breaking Bad-calosc super
Californication- 3 sezony ? moze 2
House-lubie tego typu rzeczy (nie polecajcie mi kosci)
Prison Break
Lost-obejrzalem calosc bo myslalem ze bedzie jakas wielka zagadka a tu kicha
Walking Dead
Arrow-lubie seriale o superhero
Gra o Tron-super klimat
Mad Men- obajzalem pierwsze 3 sezony oplaca sie dalej ?
Supernatural-chyba moj ulubiony serial (nie liczac ostatnich 3 sezonow)
House of cards-mega klimat
Przyjaciele-ogladany do obiadu
Chirurdzy- lubie ten klimat (niekoniecznie jakies romanse)
Pamiętniki Wampirów
On, ona i dzieciaki
Scrubs
było jeszcze pewni parenaście ale nie pamietam, zakres jest dosyć spory
mozecie mi cos polecic co mniej wiecej wpadnie w moje gusta?
aaa wlasnie zaczynalem ogladac synowie anarhi
Tomorrow People - serial o ludziach którzy potrafią się teleportowac :)
Grimm - serial w stylu Supernatural ,
Teen Wolf - serial o wilkołakach ,
Revenge - trochę podobny do Prison Break (akcja nie rozgrywa się w więzieniu ale podobnie jak w Skazanym jest tam postać niesłusznie oskarżona , ludzie o dużej władzy , spiski itd )
The Following, The Blacklist - dwa seriale kryminalne , trzymające w napięciu i mające ciekawy wątek :)
Chicago Fire - serial o strażakach w Chicago (gra tam Chese z Hosue oraz wujek Tylera z TVD ) , trochę mi ten serial przypomina House’a.
Narazie tyle mi się przypominało . Większość seriali które bym poleciła została wymieniona przez ciebie:) jak sobie coś jeszcze przypomnę to dopiszę :D
a więc tak
grimow probowalem ogladac ale strasznie mnie meczy ten klimat (wyglada to wszystko jakby gruka znajomych zaczela sobie krecic serial telefonem)
the following widzialem, mocno zmarnowany potencjal
reszta sie zainteresuje
coś jeszcze ?
Ja jeszcze oglądam :
Revolution - w tym serialu na całym świecie w tajemniczy sposób zostaje wyłączony prąd . Jest kilka głównych postaci , serial ma ciakawą fabułę i różne wątki (nie dotyczące tylko prądu) ,
Under the Dome - na małe miasteczko w tajemniczy sposób opada kopuła . Ludzie w miasteczku próbują się czym jest dana kopuła i dlaczego opadła .
El Barco - grupa stażystów zostaje przyjęta na pokład "Gwiazdy Polarnej" . Podczas pierwszej nocy na statku dochodzi do ogromnego sztormu . Okazuje się że to nie była zwykła burza , a pasażerowie statku prawdopodobnie zostali jedynymi ludźmi na świecie .
True Blood - serial o wampirach dla ludźmi o mocnych nerwach i akceptujących kontrowersje . Nie każdemu ten serial przypada do gustu .
Once Upon a Time - serial o małym miasteczku o nazwie Storybrokre (nie wiem czy dobrze napisałam) , w którym mieszkają ludzie , którzy okazuja się być postaciami z baśni. Serial rozgrywa się w czasach obecnych oraz zawiera wiele retrospekcji z dawnego życia bohaterów . Opis może głupio brzmi , ale serial ciekawy :)
Resztę seriali które oglądam są typowo babskie :) Jezeli lubisz komediowe seriale to polecam jeszcze : Brooklyn Nine-Nine oraz Baby Daddy :D
zdecyduje sie chyba na trueblood, ogladalem kiedys kilak odcinkow na hbo i zle to nie bylo :)
a co z ekranizacji marvela ? cos w stylu arrow
Jeżeli chodzi o superbohaterów to oglądałam kiedyś serial Herosi , bardzo fajny :)
A z ekranizacji Marvela widziałam pierwszy odcinek Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. i nawet był ciekawy , ale nie miałam czas , żeby obejrzeć pozostałe , może się za to wezmę niedługo .
I podobno ma powstać serial o Flashu , z tym aktorem co został porażony przez błyskawicę na końcu odcinka Arrowa :)
Luther, Z Archiwum X, American Horror Story, Millenium, Boss, Homeland.
Nawiasem dodam, że strasznie ci się dziwie, The Follwing złe, Dexter tylko 3 sezony,
za to młodzieżowy szit TVD :D
dextera obejrzalem calego, mowilem o pierwszych 3 sezonach jako o tych trzymajacych poziom ktory mnie wciagnal w ten serial pozniej opadl troche (choc byly ostre wzloty) :)
The Following, nie napisalem ze jest zly tylko ze moglby byc duzo lepszy gdyby ktos pomyslal jaki to ma potencjal :)
ten mlodziezowy shit to tylko zapychacz :) w koncu musze cos ogladac do obiadu, chociaz nadprzyrodzone seriale bardzo lubie (doceniam pomysl niekoniecznie gre aktorska).
zajrzyj do tego tematu - jest tam wymienione wiele seriali typowo kablówkowych
http://www.filmweb.pl/forum/telewizja+i+seriale/serial+NIE+PROCEDURALNY%2C+z+cia gn%C4%85c%C4%85+sie+fabu%C5%82%C4%85,2346917
Ranking seriali wszech czasów: http://polecamfilm.blogspot.com/2014/12/jaki-serial-obejrzec-moj-ranking-6.html