Wybieramy najlepsze seriale świata. Niech każdy napisze 5 swoich ulubionych seriali a obok ocene dla tego serialu czyli np. jeśli moim ulubionym serialem jest np. Detektyw Monk to pisze:
Detektyw Monk-5, dalej, po Monk'u najbardziej lubie np. Krok od Domu czyli:
Krok od Domu-4 i tak dalej aż do jednego.
Ogłoszenie wyników po 200 postach chyba że będzie ogromne zainteresowanie to po 500.
zmieniłam zdanie, teraz mam taką opinię:
Friends - 5
The big bang theory - 5
Rodzina Borgiów - 5
True Blood - 4
Pamiętniki wampirów - 4
:)
jejku, ale namieszałam, źle, miało być tak:
Friends - 5
Rodzina Borgiów - 4
The big bang theory - 3
True Blood - 2
Pamiętniki wampirów - 1
5. Lie to Me
4. Blue Mountain State
3. Prison Break
2. Californication
1.Suits
Poszukuje seriali mniej znanych o ludziach posiadających jakieś niezwykłe umiejętności ale nie fantastyczne, coś Typu Lie To Me (umiejętność wychwytywania kłamstw przez mikroekspresje, zachowania, itp.) Jeżeli ktoś by tego typu serial widzial i proponował to byłbym wdzięczny
5. Po tamtej stronie (The Outer Limits)
4. X-Files
3. Shogun
2. Battlestar Galactica
1. Kapitan Bomba ;) żartowałem - Twin Peaks
Gotowe na wszystko -5!
Sex w wielkim mieście -4
Chirurdzy -3
Przyjaciele -2
Sześć stóp pod ziemią -1
True blood 5
Pamiętniki wampirów 4
Sex w wielkim mieście 3
Gotowe na wszystko 2
Zwariowany świat Malcolma 1
Bones - Kości
Lie to Me - Magia Kłamstwa
Dexter
Vampire Diaries - Pamiętniki Wampirów
My Wife and Kids - On Ona i Dzieciaki
Kolejność dowolna, każdy z tych seriali jest rewelacyjny XP
Chciałbym jeszcze dopisać ...
0. Buffy postrach wampirów
0. Dr House
0. Blood +
0. Przygody Sindbada żeglarza
0. Rodzinka PL
0. Przebłyski jutra
0. Jetsons
... i jeszcze :) trzeba było zrobić 100 najlepszych seriali :)
0. Trzecia planeta od słońca
0. Black Adder
0. Laconia
0. Legend - Tae Wang Sa Shin Gi
0. Spartacus. Blood and Sand ...
0. The Boondocks
... and :)
0. Quantum Leap
0. Prison Break
0. Star Trek
0. Band of Brothers
0. Family Guy
0. South Park
0. Futurama
0. Latający Cyrk Monty Pythona
0. Fraiser
0. Fawlty Towers
0. Angel
0. ER
0. Heroes
0. Seinfeld
0. West Wing
0. Wiedźmin
0. Przystań
0. Pitbull
0. On, ona i dzieciaki
0. Pan wzywał, Milordzie?
0. Bastion
0. Beverly Hills, 90210
0. Merlose Place
0. Różowe lata 70-te
Jeśli nie 100 najlepszych seriali to chociaż idąc za przykładem listy Empire, Best 50.
z racji iż uwielbiam seriale komediowe to na liście braknie miejsca dla innego typu seriali
Przyjaciele - 5
Dwóch i pół - 4
Teoria wielkiego podrywu - 3
Różowe lata 70-te - 2
Dr House - 1
mam takie pytanie czy ktoś to podlicza tak naprawdę? bo zapewne Ci którzy oddali głosy chcieli by wiedzieć jak na liście sklasyfikowane są ich typy, miało być podsumowanie co jakiś czas, przydałoby się takie zestawienie wszystkich głosów, bo tak to to nie ma sensu. To jest głownie pytanie do założyciele tematu
5 - White Collar (Białe kołnierzyki)
4 - Suits (W garniturach)
3 - How I Met Your Mother (Jak poznałem waszą matkę)
2 - Agenci NCIS
1 - Prawo Agaty
nie mam pojęcia jak uporządkować, wszystkie są świetne.
Jak poznałem waszą matkę.
Once upon a time (rewelacyjny, jak ktoś nie słyszał. polecam)
Breaking bad
Gotowe na wszystko
Dr. House (ostatni sezon gorszy niż pozostałe, przynajmniej na początku)
5. Gotowe na wszystko
4. Plotkara
3. Full Metal Alchemist: brotherhood
2. Dr House
1. Słodkie kłamstewka
1. Z archiwum X - 5
2. Kompania braci - 5
3. Hoży doktorzy - 5
4. Nie z tego świata - 5
5. Miasteczko Twin Peaks - 5
6. Allo Allo - 5
7. Przyjaciele - 5
8. Skrxydła - 5
MacGyver - 5
Gliniarz i prokurator - 4
Żar tropików - 3
Nieustraszony [ z Hasselhoffem ] - 2
Słoneczny patrol - 1
dr.hause - 5
roswell w kręgu tajemnic - 4
gotowe na wszystko -3
oficer 1 - 4
szpilki na giewoncie - 4