Jaki waszym zdaniem jest najbardziej wzruszający film? Ja zawsze płakałem na słoniku Dumbo kiedy uwięziona mama kołysała małego na trąbie w nocy. Oh i to rozstanie...hlip No i leciała przyjemna pioseneczka Alison Krause - Baby of Mine :)
Ja osobiście płaczę zawsze, gdy tylko pojawi się coś smutnego. Ale najbardzej to chyba płakałam na: "Przemineło z wiatrem", "Mulin Roge", "Władca Pierścieni", "Gwiezdne Wojny" i jeszcze cała masa innych, mniej znanych filmów.
American History X
Zielona mila
Titanic
Gladiator
Dziś 13 jutro 30
25. godzina
Pasja
Ojciec Chrzestny
Piękny umysł
Kolejność bez znaczenia, po prostu w takiej mi się te filmy przypominały ;)
Moim zdaniem najbardziej wzruszający ilm toek eranizacja trylogii J.R.R. Tolkiena "Władca Pierścieni".
Zielona Mila
American History X
300 mil do nieba
Kochankowie mojej mamy
Człowiek przyszłości (Bicentennial Man)
To narazie tyle
Zapomniałam dodać Potwory i spółka, Znachor, Trendowata, Titanic, Miasto aniołów, Wielkie nadzieje, Przed egzekucją.. reszty nie mogę sobie przypomnieć.
Zdecydowanie "Krol Lew" ;)))) A tak wogóle odnośnie wypowiedzi nieco wyżej, to dlaczego "Władca Pierścieni"???? Może mi to ktoś przybliżyć?...
taak, "Król lew" zdecydowanie
i jeszcze "Love Story" i w porywach potrafię się popłakać na "Gwiezdnych wojnach" (bosz', fanatyczka :P)
Ja nigdy nigdzie na żadnym filmie nie ryczałam tak, jak podczas śmierci Amidali i konań Anakina. Jak przestałam, to dosłownie obie poduszki zrobiły się ciężkie od wsiąkniętych łez
Pierwszym jaki nasunął mi się na myśl to Głosy Niewinności. Niesamowity film. Może nawet bardziej wstrząsający niż wzruszający, ale wiadomo, że każdy inaczej to odbiera.
Dawno się nie wzruszyłem na filmie; podaję to co pamiętam: "Powder", "Misja", "E.T.", "Pożegnanie z Afryką",
"A.I.", "Pasja" i "Lista Shindlera"
Pearl Harbor zdezydowanie!! Ryczałam na tym jak wariatka. No i szkoła uczuc tak samo. A poza tym płakało mi się na: titanic, wiezień nienawiści, księżniczka i zołnierz, forest gump, skazani na shawshank i nawet na hooligans hlipałam troszke.
E.T. mnie właśnie jakoś nie wzruszało innych tak.
Requiem dołujące - tak, wstrząsające -- taaak, ale wzruszające....
wzruszający film nie wiem dlaczego ale na Szeregowcu płakałem
Hmmm ktoś wymienił kRÓLA LWA? - zgadzam Się.. a z poważniejszych Filmów to może "Zaklinacz Koni" i "Forest Gamp"
//// nie wiem jak Władca Pierścieni może wzruszać...
Trzeba obejrzeć uważnie, po prostu. Jak nie czytałaś Tolkiena, to możesz nie zrozumieć. Mnie osobiście wzrusza większość scen bitewnych fantasy, a LOTR był szczególny.
Oj dużo jest wzruszający filmików np. :
- Leon Zawodowiec
- Wielki błękit
- Skazani na Shawshank
- Zielona mila
- Forest Gump
- Pearl harbour
- Szkoła uczuć
- Tajemnice BM
- Życie jest piękne (!)
- Życie za życie
- Gladiator
- Wybór Graice
- Lassie
i wiele wiele innych :)
Król Lew
Trzy metry nad niebem
Chłopiec w pasiastej piżamie
Pamiętnik
Armagedon
Green Street Hooligans
Zaginiona Walentynka- ryczałam jak głupia hlip
Co się wydarzyło w Madison County
Pearl Harbor
Titanic
Więzień nienawiści
Przerwana lekcja muzyki
I wiele innych
Pierwszym filmem na którym płakałam był Król Lew - moment gdy Simba podchdzi do martwego Mufasy.
Zwykle nie płaczę na filmach,bo chyba nie mam tzw. płytkiej uczuciowości ale płakałam jeszcze na
Titanic
Szkoła Uwodzenia
Zielona Mila
Szkoła Uczuć mnie nie ruszyła, nie jestem wrażliwa na takie ckliwe wyciskacze łez
mnie osobiście wzruszyły:
1. Król lew
2. Titanic
2. Lista Schindlera
3. American History X
4. Pasja
5. Edi
6. Zimne piekło
Może odrazu powiem ze poprostu wyłam na Piraci z Karaibów Skrzynia Umarlaka..byłam z przyjaciółka na premierze i nie mogłm sie pod koniec powstrzymac ..łzy mi leciały jak scebra,ale to normalne jak sie ma bzika na punkcie Johnnego Deppa?? :P
Ja płakałam na "Królu lwie", jak Mufasa spadł ... ;( to było straszne ...
A teraz płakam na co drugim filmie, bo jakaś taka emocjonalna sie zrobiłam :)
jak sie postarasz to nawet na teksańskiej masakrze sie popłaczesz :P
"Pearl Harbor", "Edward Nożycoręki", "A.I. Sztuczna Inteligencja", "Titanic",
"Love story" ...
Wogóle na każdym smutnym filmie płacze, a niektóre moge oglądać 10 razy i za każdym razem płacze ;D
No widze, ze przypadkiem trafilem na perełke, mój ulubiony temat:)
Moje typy to:
- Marzyciel
- Tytani
- Abtwone Fisher
- In The Name Of The Father
- Zapach kobiety
- Chłopięcy Świat
- Ptasiek
- Niewierna
- Open Water
- Rain Men
- My Dzieci z dworca Z.O.O
- Man On Fire
- Crash
- Ondskan
- Inoncent Voices
- Skazani na Shawshank
- The Hurricane
- Finding Forrester
- Buntownik Z Wyboru
- Myszy i ludzie
- Dandelion
- Siła i honor
- The Majestic
- Wzgórze nadziei
- Jersey Girl
- Radio
- Szkoła Uczuć (to chyba juz klasyka)
No i tyle narazie pamietam....jak cos mi sie przypomni to dopisze:)
Forrest Gump
Kolor Purpury
Piękna i Bestia
Braveheart(widziałam go juz tyle razy i zawsze płacze na scenie gdy zabijają zonę WW no i jego samego)
Skazani na Shawshank
Ania z Zielonego Wzgórza
Gladiator
Wzgórze Nadzieji
Bambi
Stalowe Magnolie
Tańczący z Wilkami
zapomniałam dodać Doskonały Świat i Million dollar Baby (zapomniałam jak się to tłumaczy na Polski)
wogóle filmy Eastwooda są całkiem niezłe jako wyciskacze łez.
Zielona Mila, A.I. Sztuczna Inteligencja(ryczałam jak bóbr-co mogło tak wyglądać bo mam wystające zęby), Gladiator i oczywiście Podaj Dalej.
Dla mnie najbardziej wzruszającym filmem jest "Braveheart - Waleczne Serce", po prostu coś cudownego. Inne wzruszające filmy: "Stowarzyszenie Umarłych Poetów"; "Titanic"; "Doskonały Świat"; "Władca Pierścieni"; "Labirynt Fauna"; "Ostatni Samuraj" i z tych najsilniej wzruszających to by było na tyle.
Nikt nie wspomniał jeszcze "Człowieka Słonia" Davida Lyncha? Bardzo mnie wzruszył. Oprócz niego dodaję "Meet Joe Black". Zakończenie nie powoduje nagłego ryku i wylewu łez, jednak wzbudziło u mnie bardzo ciepłe i szczęśliwe emocje, głównie przez muzykę Thomasa Newmana.
Pamiętnik
A.I.
Tytanic
Cesarzowa
Mało jest filmów, które naprawdę potrafią doprowadzić mnie do łez ;)
Patch Adams
Stowarzyszenie Umarłych Poetów
Marzyciel
Moulin Rouge
Władca Pierścieni
Zielona mila
Titanic
Tajemnica Brokeback Mountain <przez muzykę;P>
Billy Elliot
Piękny umysł
Gladiator
Zakochana Jane <trochę>
Dom nad Jeziorem
Przerwana lekcja muzyki
Moim zdaniem najbardziej wzruszający film jaki oglądałam to Billy Elliot...nie wiem dlaczego, ale zawsze ryczę na tym filmie.
-American History X
-Leon Zawodowiec
-Malowany welon
-Doskonały świat
-Hooligans
-25. godzina
-Zielona Mila
-Podaj dalej
-Czterej bracia
-Hair
-Million Dollar Baby
-Lot nad kukułczym gniazdem
No i można do tego dodać poniektóre odcinki różnych seriali, np. Lost, kiedy Charlie odpływał do podwodnej stacji xP
- Titanic
- Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
- Mała księżniczka
- Władca Pierścieni: Powrót Króla
- Doskonały Świat
- Pamiętnik
- Przeminęło z wiatrem
- Szkoła uczuć
- Pasja
- Podaj Dalej
- Cast Away: Poza Światem
- Zielona Mila
i kilka innych których w tej chwili nie mogę sobie przypomnieć
Na pewno każdego bez wyjątku wzruszy niesamowity film, szokujący -
MIDNIGHT EKSPRESS 10/10, a także podobna tematyka - W imię Ojca.
Polecam również -SYMFONIA ŻYCIA, wspaniały film choć dziwne że mało znany.