Jaki waszym zdaniem jest najbardziej wzruszający film? Ja zawsze płakałem na słoniku Dumbo kiedy uwięziona mama kołysała małego na trąbie w nocy. Oh i to rozstanie...hlip No i leciała przyjemna pioseneczka Alison Krause - Baby of Mine :)
- Co gryzie Gilberta Grape'a
- Lista Schindlera
- Między piekłem a niebem
- Zielona Mila
- Porozmawiaj z nią
jak dla mnie:
-A Moment To Remember
-Sad Movie
-Keulraesik
-Pusty Dom
-Maundy Thursday
i jeszcze ostatnio widziany:
-Siedem Dusz
Siedem dusz, jestem facetem ale chciało mi sie ryczeć pod koniec ;D kiedyś sobie to obejże z żoną, jeśli takowa znajdę ;]
Zdecydowanie :
- Szkoła uczuć (pierwszy film na którym płakałem)
potem tu już tylko łezka w oku :P
- Titanic
Zgadzam się z mAster_Z "szkoła uczuć" świetny poruszający film. Ja jeszcze zawsze płaczę na "pearl harbor" na końcu jak Danny umiera
Zawsze mnie wzrusza "Prosta historia", a ostatnio "W stronę morza". Piękny film o sile miłości.... i prawie własnego wyboru....Jest tego dużo...ale "Władca Pierścieni"???"Pearl Harbor"???To jest zbyt przewidywalne żeby wzruszało...moim zdaniem....
nom, twoim zdaniem. ale jak kogoś wzrusza, to zrusza i już i nic na to nie może poradzić...
PS. ja tam nie trawię Władcy Pierścieni, moim zdaniem to denny film i tyle; i szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia, jak kogoś to może wzruszać, no ale cóż...
Nikt nie wymienił: "Christmas Shoes", także "Final Fantasy". Oba piękne, każdy na swój sposób i wspaniałe.
I na każdym ryczałem jak bóbr.
1.Pamiętnik
2.Stowarzyszenie umarłych poetów" ...."...do lasu idę bo przytomnie pragne żyć, smakować życia sok, wysysać z kości szpik, co nie jest życiem wykorzeniam-by kiedyś martwym nie umierać..." wyśmienite
3.Między piekłem a niebem
4.Pearl Harbour
5.Szkoła uczuć
6.Duch-klasyka jak dla mnie
7.Wichrowe wzgórza
Pierwszy raz płakałam na "Królu Lwie", potem jak troszkę dorosłam "Titanic", a ostatnio oczy mi się spociły na "Moim życiu beze mnie". Polecam:)
Przeważnie te filmy, które naprawdę wzruszają to są dobrze znane. Kilka
filmów, które mnie wzruszyły i te, które innych też:
Titanic!
Zielona Mila!
Ojciec chrzestny
Skazani na Shawshank!
Miasto śmierci
Łowca jeleni
Edi!
Dzień świra
Armageddon!
Forrest Gump!
Pianista!
Szósty zmysł!
A.I. sztuczna inteligencja!
Edward Nożycoręki!
Co gryzie Gilberta Grape"a
!- te filmy, które przeważnie wszystkich wzruszają
hmm..
wg mnie to glownie:
into the wild
amorres perros
nieustraszony (2006)
memoirs of a geisha
labirynt fauna
...i cale mnostwo tych ktorych jeszcze nie obejrzałam.
ja tam płaczę na co drugim filmie, ale z tych najbardziej wzruszających, to są to na pewno:
1. Titanic
2. Szkoła uczuć
(te dwa powyżej oglądałam po 100 razy i za każdym razem płaczę xD)
3. Król Lew
4. Edward Nożycoręki
i tak pewnie o jakimś zapomniałam xD
Mnie najbardziej wzruszyły :
-Trylogia Ojca Chrzestnego
-Angielski Pacjent
-Wichrowe wzgórza
-Pożegnanie z Afryką
-Fortepian
-Czas Apokalipsy
-Pluton
-Gorączka
-Lecą Żurawie
Słuchajcie ludzie - czytałem o wyczesanym wyciskaczu łez - wiem tyle, że na plakacie , a raczej ikonie filmu w bazie filmwebu jest pies... I to nie jest "Przygoda na Antarktydzie"
I nie wiem, jaki był tytuł tego filmu...
Ktoś kojarzy?
Eh, jeśli chodzi o bajki, to płakałam prawie na każdej, zawsze było coś wzruszającego.... ale najbardziej to "Król Lew" i "Mustang z dzikiej doliny", kiedy go złapali i chcieli złamać... oprócz tego przepiękna muzyka....
A z filmów to "Źródło". Muzyka tak idealnie pasuje i jest tak cudowna, że śmiało można ją nazwać łzotwórczą;) Oprócz tego płakałam, jak oglądałam pierwszy raz "Prestiż", kiedy ginął mój ukochany bohater, i jego żona... Ja tam widzę coś godnego wzruszenia w prawie każdym filmie;) Płaczę, jak zabijają zwierzęta bez powodu (chociaż to głównie dlatego, że wiem, że tak samo dzieje się w rzeczywistości, a ja nic nie mogę na to poradzić), wzruszyłam się trochę nawet na Avatarze (kiedy niszczyli naturę). Płakałam też na "X-menach". Rany, czuję się jak idiotka;)
Król Lew jest bardzo wzruszający, może kiedyś na nim płakałam, ale już nie pamiętam, poza tym bardzo się popłakałam się na American Crime i na filmie dokumentalnym o małym niedźwiadku, razem z mamą weszli na jakieś skały i jego mamę zasypały głazy, przez jakiś czas biegał koło niej i w końcu pozostał sam, bez nikogo...
1. Slumdog. Milioner z ulicy - film wzruszający i poruszający.
2. 300 - ostatnia scena gdy wszyscy umierają.
3. Król Lew ...
"Lot 93" - zwłaszcza kiedy pod koniec, podczas napisów końcowych, składają hołd autenycznym ofiarom zamachu.
"Jestem Sam"
"Król Lew" - najsłynniejszy wyciskacz łez dla dzieci. Dla starszych w sumie tez...
Jak byłem mały to ryczałem na Królu Lwie. Bardzo wzruszający jest również A.I. Sztuczna Inteligencja - chyba jedyny film, na którym uroniłem łzę.
dodam jeszcze Zaklęci w czasie (popłakałam się wczoraj więc raczej wzrusza:D), życie przed oczami,