Nowy serial TVN po czterech tygodniach emisji ma średnio 1,9 mln widzów. Zdecydowanym liderem pasma, w którym emitowana jest produkcja, jest TVP1 nadająca
"Klan" i teleturniej "Jaka to melodia?" (3,52 mln).
"BrzydUla" zapewnia TVN 17,5 proc. udziału w rynku. Pierwsza pozycja z 32 proc. udziału należy do TVP1. Trzecia lokata przypada telewizji Polsat, która notuje nieznacznie gorszy wynik od TVN (16,52 proc, 1,8 mln widzów -
"Pierwsza miłość") - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
TVN w analogicznym paśmie i okresie przed rokiem miała więcej widzów i lepszy udział w rynku w grupie 4+ (2,1 mln widzów, 18,01 proc. udziału). Kanał poprawił jednak swoje wyniki w grupie 16-49 (16, 45 proc. udziału w 2007 roku, dziś 21,73 proc.).