Firma Marvel postanowiła promować
"Fantastyczną czwórkę" w szkołach podstawowych. Grupą docelową mają być uczniowie klas 2-4, gdzie uczęszcza 2 miliony dzieci.
Do 8 tys. nauczycieli (w 6 tys. szkół) trafi 6 tygodniowy plan lekcji, z dokładnymi instrukcjami dotyczącymi zajęć. W tym samym czasie milion komiksów z przygodami
"Fantastycznej czwórki" zostanie rozdany uczniom.
Komiksy, przy pomocy bohaterów
"Fantastycznej czwórki", mają za zadanie przyjemniej uczyć dzieci i ułatwić im odkrycie własnych talentów. Plan lekcji skupi się na czytaniu, matematyce i innych podstawowych przedmiotach. Przy okazji zajęć będzie przeprowadzany konkurs, którego zwycięzca zostanie umieszczony w jednym z komiksów i dostanie $1 tys. na zabawki.
Cała akcja pod nazwą
"Do Your Thing" rozpocznie się 14 marca i potrwa do 29 kwietnia. Premiera filmu zapowiadana jest na 8 lipca.
Producenci chcą uniknąć błędów popełnionych przy dystrybucji
"Elektry", która między innymi z powodu słabej promocji odniosła niespodziewaną klęskę.
Szef Marvela
Avi Arad poinformował, że niedługo zostanie wybrany reżyser do filmu
"X-Men 3", natomiast w Australii właśnie ruszyły zdjęcia do innego projektu firmy -
"Ghost Rider" (w rolach głównych:
Nicolas Cage i
Eva Mendes).