Binge-watching stało się już standardowym sposobem pochłaniania seriali. Tak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Deloitte.
Getty Images © Spencer Platt Okazuje się, że już 73% Amerykanów oddaje się przyjemnościom oglądania ciągiem wielu odcinków jednego serialu. Ale prawdziwie imponujące są wyniki w przypadku młodych widzów. Aż 90% millenialsów korzysta z binge-warchingu. W przypadku pokolenia Z (14-19 lat) wskaźnik jest minimalnie niższy i wynosi 87%.
Niesamowicie wygląda również czas, jaki widzowie poświęcają tej przyjemności. Okazuje się, że średnia to sześć odcinków oglądanych jeden po drugim. A to oznacza pięć do sześciu godzin spędzonych bez przerwy przy jednym serialu.
Jednak millenialsi i pokolenie Z aż w połowie przypadków oglądają seriale na innych urządzeniach niż telewizory. Te ostatnie dominują w przypadku starszych pokoleń. Jeśli chodzi o pokolenie X (34-50 lat), to 60% jego przedstawicieli ogląda seriale na telewizorach. W przypadku osób powyżej 50 roku życia ten wskaźnik podnosi się aż do 80%.