Na podstawie wyników badań AGB Polska z sierpnia 2004r. telewizja Cartoon Network zajmuje pierwsze miejsce wśród kablowych i satelitarnych kanałów dla dzieci w wieku 4-15 w Polsce.
W sierpniu br. Cartoon Network osiągnął średni udział w widowni w wysokości 10,21% w grupie widzów 4-15 lat, co w porównaniu z rokiem ubiegłym stanowi wzrost o 29%.
W tym samym miesiącu Cartoon Network oglądało ogółem 5,2 mln widzów, o 26% więcej, niż w ubiegłym roku. Tak doskonałe wyniki są efektem ciągłego udoskonalania oferty programowej oraz licznych akcji reklamowych i marketingowych.
Helen Lucy, szef marketingu i dyrektor kanału mówi: "Te fantastyczne wyniki są dowodem na to, że konsekwentnie pokazujemy naszej widowni jej ulubione kreskówki. Ponadto, tego lata daliśmy naszym widzom szansę głosowania na programy, które naprawdę chcieli oglądać i okazało się, że chętnie skorzystali z tej możliwości". "W ciągu kilku najbliższych miesięcy fani będą mogli oglądać nie tylko nowe serie ulubionych kreskówek Cartoon Network, jak np.
'Atomówki' czy '
Bliźniaki Cramp', ale również całkiem nowe seriale, m.in.
'Duel Masters' i
'Transformers Energon', które włączamy właśnie do naszej oferty programowej.
"Atomówki",
"Scooby-Doo" i
"Chojrak - tchórzliwy pies" znalazły się wśród kreskówek najchętniej oglądanych przez polskie dzieci w sierpniu.
Cartoon Network prowadził również wśród kanałów dziecięcych na Węgrzech i w Rumunii, zwyciężając w konkurencji z wszystkimi kanałami, również naziemnymi, w obu regionach.