Linda kojarzy się z piwem, a Brodzik z kosmetykami

Media i Marketing Polska /
https://www.filmweb.pl/news/Linda+kojarzy+si%C4%99+z+piwem%2C+a+Brodzik+z+kosmetykami-19970
W ramach raportu "Sponsoring monitor 2004/2005" ARC Rynek i Opinia zapytała konsumentów o to, z jakimi produktami/branżami kojarzą im się najbardziej znani aktorzy i piosenkarze. Zdaniem przedstawicieli ARC może być to wskazówka dla marketerów, z jakimi gwiazdami mogliby się wiązać sponsoringowo czy reklamowo.
Nietrudno też zauważyć, że w przypadku niektórych artystów na skojarzenia największy wpływ mają wcześniejsze aktywności w obszarze reklamy.

Krzysztof Krawczyk kojarzy się Polakom przede wszystkim z samochodami (12,9 proc. wskazań), zespół Bajm z lodami (31,2 proc.) i odzieżą (30,8 proc.), zespół Łzy z kosmetykami (23,1 proc.), zespół Jeden Osiem L z telefonami komórkowymi (28,8 proc.) i piwem (27,3 proc.).

Wśród aktorów czołówka najpopularniejszych wygląda następująco: Bogusław Linda - piwo (27,5 proc.), samochody (23,8 proc.); Cezary Pazura - piwo (23,9 proc.), samochody (20, 1 proc.); Daniel Olbrychski - lody (32,5 proc.); Joanna Brodzik - kosmetyki (65,9 proc.), odzież (28,3 proc.).

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones