W drugim kwartale 2008 roku MTV Networks Polska wprowadzi na rynek stację dziecięcą Nickelodeon.
"Zdajemy sobie sprawę, że sektor dziecięcych kanałów telewizyjnych w Polsce jest bardzo konkurencyjny. Wierzymy jednak w siłę marki Nickelodeon, która zazwyczaj osiąga pozycję lidera na rynkach, na które wchodzi. Mamy zamiar o taką pozycję zawalczyć również w Polsce, nawet jeżeli okaże się to czaso- i pracochłonne" - mówi Izabella Wiley, Wice Prezes i Dyrektor Generalny MTV Networks Polska.
Choć stacja nie wystartowała jeszcze w Polsce, niektóre jej produkcje są już u nas popularne, chociażby
"SpongeBob" czy
"Dora the Explorer".
Nickelodeon jest globalną marką koncernu Viacom, do którego należy MTV Networks. W Stanach Zjednoczonych kanał pojawił się już w 1979 roku. Obecnie działa także w krajach Europy Zachodniej, Azji, a także w Australii i Nowej Zelandii. Łącznie nadawany jest w 22 językach, w 136 krajach. Polska jest kolejnym krajem, w którym ta silna marka zdobywać będzie swoich widzów. Na wielu światowych rynkach (np. USA, Wielkiej Brytanii, Australii czy Holandii) Nick jest liderem.