Emitowany w TVP 1 w niedziele po "Teleexpressie" nowy polski serial
"Doręczyciel" ma więcej widzów niż programy konkurencji i podwyższył widownię Jedynki w porównaniu do ub. r. Oglądalność produkcji jednak spada.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków
"Doręczyciela" wyniosła 5,66 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 41 proc. w grupie 4+ i 33,28 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. To więcej niż Jedynka osiągała w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. - oglądało ją bowiem wtedy 4,89 mln widzów, a udział stacji w rynku wynosił odpowiednio 37,94 proc. i 30,24 proc.
Oglądalność
"Doręczyciela" zmniejsza się jednak z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich miał 6,48 mln widzów i 46,96 proc. udziału, a trzeci już tylko 5,22 mln i 37,57 proc. Mimo tego serial cały czas daje Jedynce pozycję lidera między 17.20 a 18.05 w niedziele.