Jak dowiedział się portal Wirtualne Media, z końcem stycznia 2019 roku z Polski po prawie dwóch latach obecności zniknie serwis streamingowy Showmax.
Platforma pojawiła się na naszym rynku w lutym ubiegłego roku. Startowi towarzyszyła intensywna kampania reklamowa - w pierwszym spocie wystąpili
Ewan McGregor i aktorzy znani z filmów
Patryka Vegi. Kolejny klip promocyjny przygotował
Wojciech Smarzowski.
Zaraz po starcie w Polsce platforma zaangażowała się w produkcję serialu satyrycznego
"Ucho prezesa", którego trzy sezony były premierowo udostępniane na niej. Od grudnia 2017 do wiosny 2018 Showmax zrealizował pierwszą serię programu satyrycznego
"SNL Polska", a w sierpniu i wrześniu udostępnił 5-odcinkowy serial kryminalny
"Rojst". Showmax był także koproducentem takich kasowych hitów kinowych jak
"Botoks", "Kobiety mafii" oraz
"Kler". Przedstawiciele Showmaksa nie podają, ilu użytkowników w Polsce płaci za korzystanie z witryny. Według badania Gemius/PBI w październiku br. serwis odwiedziło 1,27 mln polskich internautów, wykonując 12,8 mln odsłon.