Podajcie swoje typy 5 najlepszych filmów mistrza Martina Scorsese.
1.Taksówkarz
2.Infiltracja
3.Wściekły Byk
4.Chłopcy z ferajny
5.Kasyno
Moje 5 ulubionych.Chłopcy z ferajny,Infiltracja,Taksowkarz,Wściekły byk i Przylądek strachu a Kasyna nie widziałem
Eliasie infiltracja to jeden z jego gorszych filmów ale ogólnie i tak dobry o wiele lepsi byli Chłopcy z Ferajny(obok Ojca najlepszy film o mafii) moim zdaniem jeden z najbardziej skrzywdzonych filmów przez akademie oscarową zresztą jak spora część filmów Scorsese ,Wściekły byk -najlepszy film o sporcie jaki kiedykolwiek nakręcono,Taksówkarz doceniony w europie lecz skrzywdzony w Ameryce na rzecz filmu Rocky.Sądzę że te trzy filmy to nie tylko najlepsze dzieła tego reżysera ale jedne z najlepszych filmów w dziejach.
Numer 1 - "Wściekły byk"
Inne filmy tego pana, które obejrzałem ("Taksówkarz", "Ostatnie kuszenie Chrystusa", "Chłopcy z ferajny") po prostu mi się nie podobały.
1. Ostatnie kuszenie Chrystusa
2. Chłopcy z ferajny
3. Taksówkarz
4. Wściekły byk
5 Kundun - życie Dalaj Lamy
TOP 5
1. Chłopcy z Ferajny - 9/10
2. Taksówkarz - 9/10
3. Kasyno - 9/10
4. Infiltracja - 8/10
5. Przylądek Strachu - 8/10
Moje TOP 5 !
1. Taxi Driver
2. Raging Bull
3. Goodfellas
4. The Departed
5. Gangs of New York
Nie widziałem Casino, więc nie wliczałem go!
Widziałem tylko 5 filmów Scorsese i ustawiłbym je w takiej kolejności:
Kasyno - 10/10
Gangi Nowego Yorku - 8/10
Chłopcy z Ferajny - 8/10
Infiltracja - 7/10
Taksówkarz - 7/10
Dla mnie Scorsese jest jednym z trzech najlepszych reżyserów w historii kina, obok Ridley Scotta i Krzysztofa Kieślowskiego. Moja 5:
1. Wściekły byk
2. Wien niewinności
3. Infiltracja
4. Po godzinach
5. Chłopcy z ferajny
1.Wściekły byk-10/10
2.Taksówkarz-10/10
3.Chłopcy z Ferajny-10/10
4.Kasyno-8,5/10
5.Przylądek strachu-8/10
Ośmieszacie się tym Przylądkiem strachu. Film totalnie żenujący, klasy C.
A moja piątka to:
1. Król komedii, Infilitracja
2. Wiek niewinności, Gangi Nowego Jorku, New York New York
Nikt się nie ośmiesza tylko wyraża swoja opinię. Każdy ma prawo.
1.Taksówkarz
2.Chłopcy z Ferajny
3.Wyspa Tajemnic
4.Gangi Nowego Jorku
5.Wściekły byk
w sumie numerki nie potrzebne, bo wszystkie te filmy są moim zdaniem równie dobre.
1. Taxi Driver - 10/10
2. Goodfellas - 10/10
3. Shutter Island - 8+/10
4. Raging Bull - 7+/10
5. Departed - 7/10
Tak u mnie to wygląda, może było by inaczej gdyby nie fakt że widziałem właściwie tylko 5 filmów tego świetnego reżysera, a Wyspa Tajemnic rozwaliła mnie na łopatki wybitne dzieło! Widać, że stary Scorsese powraca.