1. Tylko dla twoich oczu
2. Szpieg, który mnie kochał
3. Moonraker
4. Ośmiorniczka
5. Człowiek ze złotym pistoletem
6. Żyj i pozwól umrzeć
7. Zabójczy widok
1. "SZPIEG, KTÓRY MNIE KOCHAŁ" - doskonałość na dodatek z najpiękniejszą Bondynką z całego cyklu, BARBARĄ BACH 10/10
2. "Żyj i pozwól umrzeć" - mistrzowska reżyseria, niezapomniana piosenka, brud Nowego Orleanu i genialny debiut Rogera 10/10
3. "MOONRAKER" - sci-fi ale ogląda się go z ogromną przyjemnością 8/10
4. "Zabójczy widok" - stary Roger ma zaskakująco dużo wigoru! Rehabilitacja po koszmarnej "Ośmiorniczce" w pełni udana! 8/10
5. "TYLKO DLA TWOICH OCZU" - zaskakująco serio, jakże odświeżające doświadczenie. Plus Carole Bouquet:-) 8/10
6. "Człowiek ze złotym pistoletem" - nieszczególnie zajmujący, ale dla BRITT EKLAND warto wytrwać:-) 7/10
7. "OŚMIORNICZKA" - film... kretyński. NAJGORSZY w całym cyklu. Roger Moore komrpomituje tu Bonda (wespół z reżyserem i scenarzystami) po całości. Przebiera się tu za... KROKODYLA! MAŁPĘ, a nawet KLAUNA i trudno nie odnieść wrażenia, że jest nimi wszystkimi, tylko nie Bondem. Wstyd! Zwłaszcza po tak twardo stąpającym po ziemi i z tego powodu właśnie udanym "Tylko dla twoich oczu". Chała. 1/10
Ale Roger to jest Roger!
On nawet zabijał z gracją!
https://www.youtube.com/watch?v=hLcXO8eCPV8
- James, ale ja cię potrzebuję!
- Anglia też:-)
https://www.youtube.com/watch?v=Mmcmq1SPp8k
Nobody does it better!
1.Żyj i pozwól umrzeć - Świetna piosenka ,ciekawa fabuła ,fajne czarne charaktery( dosłownie) ,ładna Jane Seymour (choć zagrała średnio)
2.Człowiek ze złotym...- niezły czarny charakter Ch Lee , ale średnia fabuła ,piosenka tytułowa niezła ,bond girl średnia
3.Szpieg ktòry mnie kochał - dobry odcinek ,świetny klimat ,piosenka piękna ale jakoś czarny charakter Stronberg mnie nie przekonał zbytnio ,Szczéki na plus ,rola Barbary Bach średnia
4.Moonraker - Czarny charakter Hugo Drax nawet mi się podobał ale fabuła mało przekonywująca ,piosenka fajna wpada w ucho .
5.Tylko dla twoich oczu - Nudny po prostu przeciwnicy mało charakterystyczni
6.Ośmiorniczka - tu już troche lepiej ciekawa fabuła ,fajny klimat przeciwnicy też nieźli ,świetna piosenka, piękne bond girl
7.Zabójczy widok - kiedyś ocena na 8 po ponownym obejrzeniu 6 fabuła średnio wciagająca ,wykonanie dobre ,piosenka świetna ,przeciwnik Max Zorin niezły ,dziewczyna nijaka Roger już za stary do roli Bonda.