Poniżej sporządziłem listę kultowych seriali lat 90-tych.Załóżmy ,że macie możliwość wybrania trzech seriali ,które wkrótce zagoszczą w jednej z ogólnodostępnych stacji telewizyjnych.Więc typujcie,przy okazji ustawiając w kolejności 1,2 i 3 zaczynając od najlepszego waszym zdaniem :D
Ps.Wiem ,że brakuje "Skrzydeł" , "Na wariackich papierach" itd...ale to nie jajca tylko seriale sensacyjne:D
1."Żar tropików"
2."MacGyver"
3."Grom w raju"
4."Renegat"
5."Drużyna A"
6."Cobra"
7."Policjanci z Miami"
8."Gwiezdna eskadra"
9."Ziemia 2"
10."Gliniarz i prokurator"
11."Viper"
12."Nieustraszony"
13."Na południe"
14."Airwolf"
15."Strażnik Texasu"
16."Kojak"
17."Robocop"
18."Archiwum X"
Prostuje-seriali bijących rekordy popularności w latach 90-tych w Polsce(no może Archiwum X i Strażnik Texasu ciągnęły się jeszcze długo po roku 2000).Teraz wszystko się zgadza.
1. Z archiwum X (koniecznie od początku)
2. Drużyna A (bo nie znam, a chciałbym poznać)
3. Remington Steele (z poza listy i z lat 80. ale musiałem wymienić)
Dzięki za listę może znów coś obejrzę z serial z dzieciństwa , Dodał bym do tego tez Legendy Kung Fu
1.Szkoła Złamanych Serc
2.Millenium
3.Poker Z Mafią/Jezioro Marzeń
wszystkich nie ma na Twojej liście a powinny:)
1. RENEGAT !!!
2. Viper
3. Drużyna A
Osobiście jestem Ogromnym fanem Miami Vice, Drużyny A i pozostałych seriali, ale te 3 które wymieniłem Bardzo długo nie były emitowane ani wydawane na DVD.
Miami Vice była na DVD całą seria niedawno z AmerComu i Drużyna A też:) Są Nadal do Kupienia.
Pozdrawiam
Och napisałabym dużo i dużo aż mnie dziwy biorą, że nikt nie wymienił:
'Allo'Allo! :D
Genialny serial ;)
Nikt nie wymienił, bo ...zacytuje siebie z samej góry :D "Ps.Wiem ,że brakuje "Skrzydeł" , "Na wariackich papierach" itd...ale to nie jajca tylko seriale sensacyjne:D " .Tak czy inaczej pamiętam "Allo Allo",a szczególnie tego Francuza co mówił Dziń Dybry :D:D:D
A pamiętacie Herflika z Gestapo który poszukiwał obrazu "Madonny z wielkim cycem" Van Klompa???????:::::::)))))))))))))
moje 3 z w/w to:
MacGyver (chciałam, żeby został moim meżem)
Policjanci z Miami (niezapomniana ścieżka dźwiękowa)
Kojak (ten kwadratowy ślimaczek na poczatku serialu + muzyka i lizaki)
zapomniałeś o Colombo, Ulice San Francisco, Aniołki Charliego...
Pamiętamy :D Szkopy też były dobre hehe
Nie jestem do końca przekonany czy ścieżka dźwiękowa Policjantów z Miami była taka genialna, jak dla mnie przeciętna.Najlepszy soundtrack miał "Żar tropików"- po prostu AWESOME ! Całkiem fajny był też w serialu "Airwolf" , " Na południe" no i jeszcze "Cobra".
No tak "Colombo"- oglądałem na pewno, a "Ulice San Francisco" pamiętam jak przez mgłę-to było tak dawno temu.....
drużyne A mam całą, wiec teraz telewizje moga mi naskoczyc :D
1. Gliniarz i prokurator
2. Żar Tropików
3. Miami Vice
a spoza listy:
Riptide
Żelazny Rocznik
Łowca Przygód (Fortune Hunter)
Riptide - pamietam!!! to było takich 3 prywatnych detektywów chyba na lodzi mieszkali czy coś i jeden z nich to ten co grał w serialu gliniarz i prokurator????
Muzyczka z Policjantów z Miami jest SUPER!!!! nawet mialam na telefonie ale zmienilam na muzyczke z TheXFiles :) Ja nie pamietam natomiast tej z Żaru Tropików (serial za to pamiętam doslonale!! - bardzo lubiłam)...
http://www.youtube.com/watch?v=mzQI6UZnHa4&feature=related tak dla przypomnienia :D Prawda, że wakacyjny klimat?:D
Dzięki, faktycznie klimacik wakacyjny - moglabym tam zamieszkać:) Alemuzyczka z Policjantów z Miami ma podobny klimat (wakacyjny)...
oooj pamiętam! jeden z lepszych seriali i jedna z lepszych melodii :)
Muza z Renegata też niczego sobie http://www.youtube.com/watch?v=0Hn-Sj3xhfs
Akcja działa się we Francji,a to był anglik i świetnie dogadywał się z angielskimi lotnikami:) OCH RENEEEE:) OCH MICHELE (opcjionalnie MIMI) YOU STUPID WOMAN!!!!
1. Drużyna A
2. Airwolf
3. Żar tropików
___________
Chciałabym jeszcze do tego McGyvera i Nieustraszonego:)) No i X -Files.:) Spoza listy - Niebezpieczne ujęcia. Pamięta ktoś? I może jeszcze trochę z innej beczki Dr Quinn:)... Na południe TV4 powtarza teraz. Ale kiedyś to były seriale... po kilkunastu latach jeszcze się je wspomina...... Mogliby powtórzyć wszystkie tu wymienione :))))))
Przypomniało mi się jeszcze - Zagubiony w czasie, VR5 (chyba u nas miał tytuł Komputerowy świat, czy cos w tym rodzaju), SeaQuest. Pamiętacie?;) Baaaaardzo dawno nie powtarzane.
Kochani, chyba o czymś zapomnieliście. A Crime Story? Z cudownym utworem Del'a Shannon'a zatytułowanym "Runaway"? Przecież właśnie w latach '90 to był jeden z najpopularniejszych seriali, nie tylko w Polsce
Z wyżej wymienionych, z łatwością wybrałam swoich ulubieńców (cudowne lata dzieciństwa :):
1. "Gliniiarz i prokurator"
2. Drużyna A
3. Żar Tropików (wieki nie widziałam!! dzięki za przypomnienie ;))
Jak cudownie byłoby gdyby któraś z telewizji zaczęła emisję chociażby niektórych z wyżej wymienionych :) Miami Vice, Drużyna A itp, na pewno mieliby niezłą oglądalność :)
1drużyna A 2Gliniaz i prokurator 3 nieustraszony- chociaż z tego zawsze się wszyscy śmialiśmy i...ogladalismy dalej :)
Heh chciałem sobie przypomnieć tą muzyczkę na YT i zobacz na co trafiłem :))))
http://www.youtube.com/watch?v=QAATEFLcJj8 jest KITT jest i muzyczka w tle :D
Ps.Pozdrawiam Wrocław :)
Heh szkoda, że nie mogę już edytować tej listy, wtedy dodałbym te dwa seriale, o których niestety zapomniałem :/ Starałem sobie przypomnieć wszystkie najważniejsze i aż dziw bierze, że pominąłem takie perełki...
Jeśli chce cie możecie typować również i Herkulesa i Xene - to jest nawet wskazane :) Lista nie jest zamknięta, co jakiś czas się powiększa:)
1. Drużyna A
2. MacGyver
3. Nieustraszony
a jeśli mógłbym dodać kolejne to: Renegat, Strażnik Texasu, Policjanci z Miami - to że tak powiem lista pierwszych rezerwowych na mojej liście :-)
1.MacGyver
2.Drużyna A
3.Strażnik Teksasu
kolejność jest przypadkowa, każdy z nich był dla mnie tak samo ciekawy:)