Jaka jest Waszym zdaniem najlepsza japońska kreskówka? Ja mam dwie ulubione:
Dragon Ball
Tygrysia Maska (od kilkunastu lat nie puszczane w Polsce)
Ostrzegam ta lista bedzie długa bo każda z tych serii anime jest piękna i wyjątkowa na swój sposób:
Dragon Ball Z/GT
Slayers Slayer Next Slayers TRY
Bleach
Yu-Gi-Oh /GX
Neon Genesis Evangelion
Shaman King
Tenjou Tenge
Rockman EXE / EXE AXESS /EXE STREAM / EXE BEAST/ /EXE BEAST+
Magic knight Rayerth
Gundam Seed / Seed Destiny
X
Ranma 1/2
Hack Dusk
Hanaukyo Maids
Detectiv Conan
Inuyasha
Dużo tego prawda??
1. Dragon Ball Z
2. Death Note
3. Naruto Shippuuden
4. FullMetal Alchemist
5. Bleach
6. Green Green
Moje ulubione japońskie kreskówki to(jak szły na Polsacie):
1. Pokemon
2. Yu-Gi-Oh!
3. Shaman King(Król Szamanów):D
D.Gray-man
NaNa
Naruto
Bleach
Fullmetal Alchemist
Shaman King
Death Note
Chrno Crusade
Moje ulubione to:
1. Shaman King
2. Naruto
3. Dragon Ball
4. Yu-Gi-Oh
5. Beyblade
Ja ma 6 ulubionychxD
1. Król Szamanów
2. Shaman King xp
3. Król Szamanów
4. Pokemony xd
5. Digimony :d
6. Czarodziejka z księżyca ;D
Gdybym miał wybrac tylko jeden tytuł to byłby to zdecydowanie Neon Genesis Evangelion.Żadna inna produkcja nie wywarła na mnie,aż takiego wrażenia jak eva.
Dragon Ball (oczywiście bez GT, czyli "zwykły" i Z)
Pokemon (a co:), chociaż tutaj też tylko do Johto chyba)
Yaiba - legendarny samuraj
Fenomenu "Króla szamanów" akurat nie pojmuję.
Shaman King, Fullmetal achemist, Bleach, DBZ
Nie pojmujesz... Jak byłem młodszy to wmawiałem sobie że to jest shit. Jednak jak teraz pomyślę np. o wyglądzie Yo, to sobie myślę że to jest genialne. Pozatym, kto inny by wymyślił fabułę aż tak dobrą jak w tym anime.
Na dziś dzień jest to Król Szamanów, Dragon Ball (wszystkie) oraz Digimon (w sumie nie wiem czy to anime)
To i ja sie dopisze:
1. Clannad i Toradora (1 miejsce egzekfo :D )
2. Lucky Star
3. Melancholia Haruhi Suzumiyi (serie 1 i 2)
4. Death Note
5. Naruto (oczywiscie japonskie, bez fillerów i z ostatnimi shippuudenami)
5. obok naruto Bleach, ale nie lubię serii anime, manga w polskiej wersji jest ok.
6. Shaman King i Yu-Gi-Oh (w karciankę uwielbiam grać)
7. Chyba cała reszta wliczając pokemony, beyblade i inne.
Nie trawię pozycji typu bakugan... Proba stworzenia nowej komerchy na sile.
1. Dragon Ball (z GT, chociaż uważam je za dużo gorsze od poprzedników)
2. Pokemon
3. Oban Star Racers (OOO, tak! Świetne anime!)
4. Shaman King
5. Medabots (szkoda, że nie ma w internecie albo na DVD)
6. Duel Masters (bardziej mi się podoba niż Yu-Gi-Oh!, przede wszystkim za dużą dawkę humoru)
7. Hellsing
8. Hamtaro (a, czemu nie)
I tak samo jak poprzedniczka: nie cierpię takich serii jak Bakugan. Są po prostu nudne i monotonne.
1.One Piece(Humor i ogólnie całokształt)
2.Dragon Ball ( Dzieciństwo :)
3.Naruto.
4.Akira (klasyk)
5.Devil may Cry
Naruto, Bleach, Death Note, Vampire Knight, Wolf's Rain, Ouran, Hetalia, Kuroshitsuji, Devil May Cry, Król Szamanów, Pokemon.. daję głowę, że czegoś zapomniałam...