Na filmwebie od:
12 maja 2013

brydz1a

Albert Brygała

Podobieństwo

? %
Poziom Waszego podobieństwa nie jest znany. Zaloguj się.

najwyżej oceniane

  • { t:1471724805 ,eId:32143 ,uId:2291929 ,r:10 ,f: 1 ,c:'"On wstał, rozkazał wichrowi i rzekł do jeziora: «Milcz, ucisz się!». [...] Wtedy rzekł do nich: «Czemu tak bojaźliwi jesteście? Jakże brak wam wiary?»".' ,d:{ y:2016 ,m:8 ,d:20 } ,lc:3 , lu: [ 26909 , 1464149 , 3047489 ] , a: 0 }
  • { t:1470494766 ,eId:1275 ,uId:2291929 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Ultra-przemoc w ujęciu wolności jednostki, czyli obsceniczna "Symfonia przemocy Stanleya Kubricka".' ,d:{ y:2016 ,m:5 ,d:22 } ,lc:9 , lu: [ 1506961 , 738109 , 26909 , 1632965 , 3047489 , 2816661 , 3718399 , 977019 , 2001546 ] , a: 0 }
  • { t:1470606298 ,eId:30830 ,uId:2291929 ,r:10 ,c:'Wyjątkowa, otwarta forma, niejednoznaczność, bogata symbolika scen onirycznych. "Osiem i pół" - kino autorskie o kryzysie autorskim.' ,d:{ y:2016 ,m:3 ,d:13 } ,lc:7 , lu: [ 738109 , 1632965 , 2816661 , 3718399 , 2686625 , 1905673 , 2001546 ] , a: 0 }
  • { t:1471272909 ,eId:31654 ,uId:2291929 ,r:10 ,f: 1 ,c:'"Kameralny utwór na dwa instrumenty". Wybitna kompozycja zaaranżowana z dbałością o najmniejsze szczegóły. Wielce poruszające, artystyczne brzmienie.' ,d:{ y:2016 ,m:2 ,d:26 } ,lc:8 ,cc:2 , lu: [ 1464149 , 26909 , 1506961 , 2816661 , 3718399 , 977019 , 2001546 , 3047489 ] , a: 0 }
  • { t:1471304723 ,eId:31756 ,uId:2291929 ,r:10 ,c:'Ponadczasowa produkcja obnażająca ludzkie motywacje skrywane za fasadą systemu. Wymowne przedstawienie demoralizacji i obłudy.' ,d:{ y:2014 ,m:9 ,d:13 } ,lc:2 , lu: [ 3047489 , 738109 ] , a: 0 }
  • { t:1471383231 ,eId:5103 ,uId:2291929 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Kwintesencja gatunku. I chociaż scenariusz momentami jest nieco naciągany, to muzyka, ujęcia, kreacje bohaterów i fenomenalny finał rekompensują to z nawiązką.' ,d:{ y:2013 ,m:11 ,d:16 } ,lc:5 , lu: [ 3047489 , 2980291 , 3718399 , 3489565 , 977019 ] , a: 0 }
  • { t:1500273209 ,eId:110814 ,uId:2291929 ,r:9 ,f: 1 ,d:{ y:2016 ,m:8 ,d:16 } ,lc:1 , lu: [ 1506961 ] , a: 0 }
  • { t:1470438014 ,eId:32142 ,uId:2291929 ,r:9 ,d:{ y:2016 ,m:8 ,d:6 } ,lc:3 , lu: [ 975260 , 1506961 , 2686625 ] , a: 0 }
  • { t:1470002502 ,eId:30673 ,uId:2291929 ,r:9 ,d:{ y:2016 ,m:7 ,d:31 } ,lc:1 , lu: [ 1506961 ] , a: 0 }
  • { t:1468366921 ,eId:31684 ,uId:2291929 ,r:9 ,c:'Ulotność: "Zakochajcie się, moje panny, nim zblaknie czerwień waszych ust". Wyjątkowe, subtelne zwieńczenie osobliwej opowieści. Watanabe.' ,d:{ y:2016 ,m:7 ,d:12 } ,lc:2 , lu: [ 738109 , 3718399 ] , a: 0 }
  • { t:1467918178 ,eId:1296 ,uId:2291929 ,r:9 ,c:'"Matka i córka: cóż za przerażająca kombinacja uczuć i chaosu; zniszczenie".' ,d:{ y:2016 ,m:7 ,d:7 } ,lc:2 , lu: [ 1506961 , 3718399 ] , a: 0 }
  • { t:1484316580 ,eId:33486 ,uId:2291929 ,r:9 ,f: 1 ,d:{ y:2016 ,m:6 ,d:12 } , a: 0 }

ostatnio oglądane

  • Misery
    • 1990
    • Misery
    { t:1514495478 ,eId:1237 ,uId:2291929 ,r:5 ,d:{ y:2017 ,m:12 ,d:28 } , a: 0 }
  • Pierwszy śnieg
    • 2017
    • The Snowman
    { t:1514369762 ,eId:668347 ,uId:2291929 ,r:3 ,d:{ y:2017 ,m:12 ,d:26 } ,lc:1 , lu: [ 1464149 ] , a: 0 }
  • Cloverfield Lane 10
    • 2016
    • 10 Cloverfield Lane
    { t:1514288356 ,eId:714080 ,uId:2291929 ,r:3 ,d:{ y:2017 ,m:12 ,d:25 } , a: 1 }
  • Aż do kości
    • 2017
    • To the Bone
    { t:1509636916 ,eId:771035 ,uId:2291929 ,r:4 ,d:{ y:2017 ,m:11 ,d:1 } , a: 0 }
  • { t:1504970909 ,eId:767722 ,uId:2291929 ,r:2 ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:9 } , a: 1 }
  • { t:1504391077 ,eId:238547 ,uId:2291929 ,r:5 ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:3 } , a: 0 }
  • Kowboj i Francuz
    • 1989
    • The Cowboy and the frenchman
    { t:1503875486 ,eId:39919 ,uId:2291929 ,r:4 ,d:{ y:2017 ,m:8 ,d:28 } , a: 0 }
  • Seks, kłamstwa i kasety wideo
    • 1989
    • Sex, Lies, and Videotape
    { t:1514288386 ,eId:1265 ,uId:2291929 ,r:5 ,d:{ y:2017 ,m:8 ,d:27 } ,lc:1 , lu: [ 1506961 ] , a: 0 }
zobacz więcej

chcę obejrzeć

brydz1a Online
Na filmwebie od:
12 maja 2013
"Kino narodziło się dla wyrażenia odrębnej, specyficznej dziedziny życia - tej cząstki świata, która do chwili jego narodzin nie istniała świadomie i nie mogła być wyrażona za pośrednictwem sztuki".