Na filmwebie od:
25 lipca 2011
1212
232
1443

mim1312

Michał Mazgaj

Podobieństwo

? %
Poziom Waszego podobieństwa nie jest znany. Zaloguj się.

najwyżej oceniane

  • { t:1503765855 ,eId:837 ,uId:1715233 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Lepiej późno niż wcale.' ,d:{ y:2017 ,m:8 ,d:26 } ,lc:15 , lu: [ 3718399 , 2353638 , 3062328 , 3476419 , 2917550 , 1061471 , 3327195 , 2900622 , 1385967 , 3530941 , 2211115 , 1524455 , 1949028 , 3445492 , 3736977 ] , a: 0 }
  • { t:1503063604 ,eId:671 ,uId:1715233 ,r:10 ,c:'Bohaterowie i aktorzy czynią ten film arcydziełem.' ,d:{ y:2017 ,m:8 ,d:18 } ,lc:8 ,cc:1 , lu: [ 3062328 , 3718399 , 3327195 , 2922371 , 2900622 , 1524455 , 1365641 , 3530941 ] , a: 0 }
  • Ran
    1985
    { t:1504298232 ,eId:32401 ,uId:1715233 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Tyle statycznych, długich ujęć i jeszcze więcej emocji. Im dłużej trwa, tym smutniejszy się staje. Nakadai zamiótł całą obsadę pod dywan.' ,d:{ y:2017 ,m:7 ,d:12 } ,lc:5 , lu: [ 3327195 , 1060976 , 3530941 , 1524455 , 3736977 ] , a: 0 }
  • { t:1499202838 ,eId:104265 ,uId:1715233 ,r:10 ,c:'Tsukamoto w sferach seksualnych. Nie rozumiem obecności surrealistycznych wstawek, ale to nadal film o niesamowicie gęstym klimacie.' ,d:{ y:2017 ,m:6 ,d:11 } ,lc:2 , lu: [ 3530941 , 3736977 ] , a: 0 }
  • { t:1493600117 ,eId:90812 ,uId:1715233 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Zemsta zza grobu i body horror w konwencji surrealistycznego cyberpunkowego odjazdu. Nic tylko interpretować.' ,d:{ y:2017 ,m:3 ,d:29 } ,lc:6 ,cc:1 , lu: [ 3530941 , 3327195 , 1307126 , 1524455 , 665232 , 3736977 ] , a: 0 }
  • { t:1490651231 ,eId:31369 ,uId:1715233 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Kurosawa baśniowy i realistyczny jednocześnie. Gdy dochodzi do finału emocje dosłownie rozsadzają.' ,d:{ y:2017 ,m:3 ,d:27 } ,lc:6 , lu: [ 3327195 , 3530941 , 1949028 , 1277630 , 1524455 , 3736977 ] , a: 0 }
  • { t:1466452994 ,eId:1046 ,uId:1715233 ,r:10 ,f: 1 ,c:'"Loneliness has followed me my whole life, everywhere..."' ,d:{ y:2016 ,m:6 ,d:20 } ,lc:18 , lu: [ 240205 , 3327195 , 1925841 , 1060976 , 1931405 , 2084495 , 2728817 , 1524455 , 2185960 , 2501452 , 2702379 , 2737030 , 2105414 , 3530941 , 2187967 , 3718399 , 3935605 , 3736977 ] , a: 0 }
  • { t:1461330358 ,eId:31279 ,uId:1715233 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Strona wizualna, masa symbolizmu i absolutnie genialny Welles. Teraz już wiem czemu to jeden z najlepszych filmów w historii kina.' ,d:{ y:2016 ,m:3 ,d:28 } ,lc:8 ,cc:2 , lu: [ 1153115 , 1524455 , 1931405 , 3530941 , 3718399 , 3935605 , 2702379 , 3736977 ] , a: 0 }
  • { t:1454087307 ,eId:30808 ,uId:1715233 ,r:10 ,f: 1 ,c:'"Przeznaczeniem ludzkości jest tworzyć dzieła sztuki.W przeciwieństwie do innych działań ludzkich, to nie jest samolubne."' ,d:{ y:2016 ,m:1 ,d:29 } ,lc:10 , lu: [ 2908436 , 1931405 , 883629 , 2211115 , 2187967 , 2529402 , 2702379 , 2105414 , 3530941 , 3736977 ] , a: 0 }
  • Siedem
    1995
    { t:1451496902 ,eId:702 ,uId:1715233 ,r:10 ,c:'"Widzimy śmiertelny grzech na każdym rogu, w każdym domu i tolerujemy go. Tolerujemy to, bo jest powszechne, trywialne…"' ,d:{ y:2015 ,m:12 ,d:30 } ,lc:15 ,cc:2 , lu: [ 2185960 , 2366419 , 2084495 , 1991593 , 3935605 , 3530941 , 2342776 , 2728817 , 2354106 , 1524455 , 1576963 , 2908436 , 3022963 , 1365641 , 3736977 ] , a: 0 }
  • { t:1445354263 ,eId:30701 ,uId:1715233 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Indywidualizm jednostki, sprawiedliwość, ludzka moralność oraz kontakty międzyludzkie.' ,d:{ y:2015 ,m:10 ,d:20 } ,lc:20 ,cc:4 , lu: [ 2354106 , 1511169 , 1385967 , 2187967 , 1524455 , 2501452 , 2366419 , 2903121 , 3327195 , 1931405 , 3935605 , 2875325 , 2084495 , 1991593 , 2105414 , 2185960 , 281523 , 2737405 , 3530941 , 3736977 ] , a: 0 }
  • Wij
    1967
    { t:1442778199 ,eId:102598 ,uId:1715233 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Dużo klimatu, dużo świetnych efektów, zero jakiejkolwiek powagi. Natalya Varley najpiękniejszą wiedźmą kina.' ,d:{ y:2015 ,m:9 ,d:20 } ,lc:5 ,cc:4 , lu: [ 3327195 , 2084495 , 3530941 , 1524455 , 3736977 ] , a: 0 }

ostatnio oglądane

  • ...i umrzeć z rozkoszy
    • 1960
    • Et mourir de plaisir
    { t:1507991385 ,eId:35768 ,uId:1715233 ,r:6 ,f: 1 ,c:'Francuską wersję ogląda się lepiej. Piękne jesienne, melancholijne zdjęcia. Ale nadal trochę mało filmu w filmie.' ,d:{ y:2017 ,m:10 ,d:14 } ,lc:3 , lu: [ 3530941 , 3327195 , 3736977 ] , a: 0 }
  • Maksymalne przyspieszenie
    • 1986
    • Maximum Overdrive
    { t:1507765812 ,eId:34267 ,uId:1715233 ,r:2 ,f: 1 ,c:'Toż to zagłębienie się w meandry umysłu Stephena Kinga! Pouczająca podróż. Groteska, absurd, idiotyzmy i wybuchy... dużo, dużo wybuchów.' ,d:{ y:2017 ,m:10 ,d:12 } ,lc:2 ,cc:7 , lu: [ 3327195 , 3736977 ] , a: 0 }
  • Wojna o planetę małp
    • 2017
    • War for the Planet of the Apes
    { t:1507746743 ,eId:700190 ,uId:1715233 ,r:9 ,f: 1 ,c:'Nikt chyba nie kocha tej serii bardziej niż Matt Reeves.' ,d:{ y:2017 ,m:10 ,d:11 } ,lc:6 , lu: [ 2908436 , 1655387 , 3530941 , 3328595 , 3327195 , 3736977 ] , a: 0 }
  • Blade Runner 2049
    • 2017
    • Blade Runner 2049
    { t:1507572928 ,eId:630798 ,uId:1715233 ,r:9 ,f: 1 ,c:'Zaczyna się mocno \'meh\', ale gdy pojawiają się pierwsze plot twisty i wszystko zaczyna się porządkować to wybija gory. Denis Vinylowy mistrzem wkręcenia widza.' ,d:{ y:2017 ,m:10 ,d:9 } ,lc:12 ,cc:1 , lu: [ 3328595 , 1655387 , 2455710 , 3327195 , 1061471 , 1060976 , 1467612 , 2331543 , 977019 , 3530941 , 1356798 , 3736977 ] , a: 0 }
  • { t:1507325284 ,eId:95971 ,uId:1715233 ,r:7 ,f: 1 ,c:'To kino przygodowe. Tanie, ale urocze i całkiem zabawne.' ,d:{ y:2017 ,m:10 ,d:6 } ,lc:2 , lu: [ 3530941 , 3327195 ] , a: 0 }
  • { t:1506946457 ,eId:208011 ,uId:1715233 ,r:9 ,f: 1 ,c:'Ten film jest ZAJEBISTY <3 Campowość na najwyższym poziomie. (200% subiektywnie)' ,d:{ y:2017 ,m:10 ,d:2 } ,lc:2 , lu: [ 3327195 , 3530941 ] , a: 0 }
  • Trzeci człowiek
    • 1949
    • The Third Man
    { t:1506869112 ,eId:31351 ,uId:1715233 ,r:9 ,d:{ y:2017 ,m:10 ,d:1 } ,lc:4 , lu: [ 3718399 , 1524455 , 2187967 , 3530941 ] , a: 0 }
  • { t:1506797997 ,eId:206313 ,uId:1715233 ,r:6 ,f: 1 ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:30 } ,lc:2 , lu: [ 3327195 , 1424940 ] , a: 0 }
zobacz więcej

chcę obejrzeć

mim1312 Online
Na filmwebie od:
25 lipca 2011