Czworo studentów przypadkowo znajduje przejście i ląduje w cyfrowym świecie gry komputerowej, gdzie zdobywają supermoce. Dowiadują się też, że zły Morgarth próbuje uciec do prawdziwego świata i tylko oni mogą go powstrzymać.więcejmniej
Świat gry komputerowej Bohaterowie Envell. To miejsce jest prawdziwe, nawet bardziej realne niż można sądzić. Przeszkody, wrogowie, broń. Aby przeskoczyć przeszkodę, lepiej zrobić to naprawdę. Portalem do cyfrowego świata jest tajemniczy laptop, z pomocą którego gracze wchodzą i wychodzą z gry. Czterech uczniów – Art, Vic, Phil i Kira –Świat gry komputerowej Bohaterowie Envell. To miejsce jest prawdziwe, nawet bardziej realne niż można sądzić. Przeszkody, wrogowie, broń. Aby przeskoczyć przeszkodę, lepiej zrobić to naprawdę. Portalem do cyfrowego świata jest tajemniczy laptop, z pomocą którego gracze wchodzą i wychodzą z gry. Czterech uczniów – Art, Vic, Phil i Kira – przypadkowo odnajduje bramę i ląduje w świecie Envell. Tam bohaterowie zdobywają supermoce. Dowiadują się też, że zły boss Morgarth próbuje uciec do prawdziwego świata i tylko oni mogą go powstrzymać.