polecam następujące:
Courageous, Fireproof, October baby, Boska interwencja, Left behind
http://www.filmweb.pl/film/Czarna+suknia-1991-95786
http://www.filmweb.pl/film/Zabawa+w+Boga-1991-36093
http://www.filmweb.pl/film/Diab%C5%82y-1971-32858
http://www.filmweb.pl/Duchy.Goi
http://www.filmweb.pl/Zywot.Briana
http://www.filmweb.pl/film/Czarna+%C5%9Bmier%C4%87-2010-473520
http://www.filmweb.pl/serial/Rodzina+Borgi%C3%B3w-2011-556595
http://www.filmweb.pl/Agora
http://www.filmweb.pl/film/Kr%C3%B3lowa+Margot-1994-6883
Dodam jeszcze "To save a life", "Czas na zmiany" (Time changer). Jak sobie jeszcze coś przypomnę ciekawego to dam znać. :)
EDIT: Bardzo fajny film, nieco inny od powyżej wymienionych ale za to z fantastyczną muzyką Ennio Morricone to "Misja" z De Niro z 1986 roku. Przestrzegam, że to dramat.
Jeszcze dwie części Revelation Road czyli Droga objawienia. Początek końca oraz druga część Morze ognia i szkła.
I jeszcze;)
http://www.filmweb.pl/film/Najwi%C4%99kszy+z+cud%C3%B3w-2011-632368
http://www.filmweb.pl/film/Cyrk+motyli-2009-542342
Takie trochę z innego gatunku - bardziej dokumentalne - filmy Dokowicza polecam;) http://www.filmweb.pl/person/Lech+Dokowicz-706996