PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=154968}

Żona dla zuchwałych

Dilwale Dulhania Le Jayenge
7,7 10 108
ocen
7,7 10 1 10108
Żona dla zuchwałych
powrót do forum filmu Żona dla zuchwałych

... kiedy Raj przyjeżdża do Simran do Indii, spotykają się na żółtym polu. Może mi ktoś powiedzieć, co za roślina jest tam uprawiana? Niestety nie znam się za bardzo na indyjskim rolnictwie :P.

ocenił(a) film na 9
bleeeeeeeeeeee

Wydaje mi się, że to rzepak- w Polsce też się go uprawia.

ocenił(a) film na 10
bleeeeeeeeeeee

raczej to nie rzepak tylko gorczyca :) http://www.rolnas.com.pl/zdj/male-94-1466-gorczyca.jpg

ocenił(a) film na 9
kornelia233

A więc niech będzie gorczyca :) .

ocenił(a) film na 8
bleeeeeeeeeeee

Dziękuję bardzo za pomoc ^^. A więc to gorczyca prześladowała mnie w kilku bollywoodzkich filmach :P.

bleeeeeeeeeeee

z całym szacunkiem, stawiam na rzepak

http://images.google.pl/images?hl=pl&q=rzepak&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2

ocenił(a) film na 9
Pin_up_Margolcia

To chyba jednak była gorczyca, bo podczas pisoneki "Ghar Aja" czy jakoś tak śpiewa się: "Poszły dziewczyny po wodę, falują pola gorczycy", więc to jest gorczyca. :P

Rzepak jest tylko bratem. Tak sadzę. :P

użytkownik usunięty
Kinomaniaczka_

Nie raz widziałam takie pola u nas, jednak, co tam rośnie to nie wiem:/

ocenił(a) film na 10
bleeeeeeeeeeee

Stawiam na rzepak. Na gorczycę to mi raczej nie wygląda.

użytkownik usunięty
justynka115

Proszę trochę się zmachałam:):