PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=282892}

Życie Pi

Life of Pi
7,1 151 274
oceny
7,1 10 1 151274
6,3 25
ocen krytyków
Życie Pi
powrót do forum filmu Życie Pi

Nie powiem , że jest zły owszem piękne widoki, efekty ale nic poza tym. Bo niby czym ten film ma olśniewac?banalna historią powielaną w kinie setki razy. Film jest bardzo, bardzo płytki, nie dorabiajcie ideologii do głupot. Film ma dawać do myślenia, jak choćby "The Jacket" z Brodym, zastanawiać a ten?idealny do niedzielnego kotleta z buraczkami nic więcej. Familijne kino.

ocenił(a) film na 8
kuczyn81

Nie zgadzam się. To, że go nie rozumiemy nie oznacza, że nic nie wnosi. Nie znam się za bardzo na hinduizmie, ale ten ich podziw dla zwierząt, wiara we wcielenia przejawiają się w filmie na każdym kroku i mają sens. Tu aż kipi od symboli i przesłań, ale to, że tego nie rozumiem nie upoważnia mnie do stwierdzenia, że film jest do kotleta. To tak jak by czarnemu bez wykształcenia z buszu dać Dostojewskiego. Ja jestem takim czarnym przy tym filmie, ale przynajmniej wiem, że ocieram się o coś wielkiego. Film jest po prostu piękny i wzruszający.

hubio

a niby co tu rozumiec?banalna historyka gdzie wróg staje się przyjacielem...ile juz tego było...płytki banalny film dla dzieci w podstawówce

kuczyn81

Tu się nie zgadzam. JEst ma głęboki sens. Ale spotkasz się z takimi, co twierdzą, że ma taki głeboki sens że... nie nie będe się rozpisywał, polecam temat trochę nizej o interpretacji filmu :)

ocenił(a) film na 5
kuczyn81

Ten film nie jest o niczym. To opowieść o życiu, troszkę misz maszu religijnego. Dopatrzyłem się kilku symboli (wszystkie niemal wpychane są widzowi by ich pod żadnym pozorem nie przegapił, szkoda bo nie zmusza do wytężonego myślenia w trakcie seansu). Tylko że takich filmów jest już kilka i są lepsze po prostu. Z całą pewnością lepsza produkcja niż cykl American Pie i jej podobne, ale do 10/10 filmowi daleko. Tym nie mniej film jest dobry.

kuczyn81