Piszę pod "Armią Ciemności" ponieważ chciałbym w jakiś sposób podsumować całą
"trylogię", która w gruncie rzeczy trylogią nie jest.
Co otrzymujemy? "Evil Dead" straszny konkret! Choć jest to zaledwie wprowadzenie w
całą historię, która dopiero w drugiej części nabiera kolorytu i swoją formę, jaka miała
być od...
Szukam pewnego filmu ,czarnej komedii.Oglądałem go bardzo dawno ale pamietam że bardzo przypadł mi do gustu . Przypomina mi się tylko tyle , że był on o braciach którzy próbowali ożywić jakąś boginie.Wiem że mieli też wujka ktorego wykopali z grobu , wycieli mu mózg a potem wrzucili go do słoika .Potem ten mózg z nimi...
więcejRozumiem, że dla wielu jest to film dzieciństwa, ale jest to bardzo słabe dzieło. Oglądnąłem z szacunku do Duke Nukema 3D. Nie chodzi mi o efekty specialne, które wcale mi nie pzeszkadzają. Wolę animację poklatkową niż te nowe CGI. Poprostu fabuła i wykonanie jest średnie, zresztą jak w poprzednich częściach.
Jak dla mnie wariactwo ,ale lubie takie filmy, w swoim gatunku to napewno jeden z najważniejszych tytułów ostra jazda trzeba mieć wyobrażnie żeby stworzyć taki film dobre..
Witam,
Uwielbiam ten film odkad jako dziecko zobaczyłam go po raz piewrwszy. Teksty w nim powalaja na łopatki. A wam które teksty podobaja się najbardziej? Dla mnie the best jest:
1. Kości zostały rzucone
2. Zapnij pasy kosciutrupie
Oczywiście pasują one do sceny gdy są wypowiadane.
Nie jest on ani śmieszny, ani straszny, poziom żartów żenująco niski, aktorstwo fatalne, efekty zabójczo przestarzałe.
Mówiłem to już nie raz, ale się powtórzę: jeden z pierwszych filmów gatunku, z jakim miałem do czynienia, oraz, obok swojego poprzednika, czyli "Martwego zła 2', najlepszy komedio-horror. Film jest skrajnie absurdalny, ale to ta właśnie absurdalność decyduje o jego wielkości. Doskonałe wymieszanie horroru, fantasy,...