PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=999}
7,0 82 215
ocen
7,0 10 1 82215
6,1 13
ocen krytyków
Con Air lot skazańców
powrót do forum filmu Con Air - lot skazańców

Nie poszedłby dlatego, że było to nieumyślne spowodowanie śmierci W OBRONIE WŁASNEJ. Jeżeli ktoś do Ciebie wyciąga nóż i próbuje Cię nim pchnąć, to możesz mu go odebrać i jak nie da się inaczej to zabić. Jeżeli by coś za to dostał, to max. 1 rok i to w najgorszej sytuacji. Niestety nie wiem jak jest w stanach, ale wątpię by za takie coś dostał 7-10 lat. Jest to praktycznie niemożliwe. Jeżeli ktoś zna się na amerykańskim prawie, to prosiłbym, by podesłał tu trochę informacji. Nie ocenię tego filmu, póki się nie dowiem, czy mógł dostać tyle za to.

ocenił(a) film na 9
darek12322

Nie znam się na amerykańskim prawie ale myśle że dostał tyle z racji tego kim był z zawodu i jak został wyszkolony. Lekko podobny motyw był w filmie "Champion"- tam jeden z głownych bohaterów dostał dożywocie za pobicie ze skutkiem śmiertelnym gołymi rękami z racji tego że był bokserem.

bilzaw94

być może właśnie przez swój zawód. Rozmyślałem nad tym ;)

darek12322

Niestety to jest tak porąbane ;) w innym filmie człek trenował różne sztuki walki i walczył w klatkach. Napadali go i zabił chyba 1go lub 2ch...i sam rzekł "gdybym użył broni palnej to była samoobrona, a że uzyłem tego co umiem poszedłem siedzieć..."(zachowałem kontekst gdyż nie pamiętam dokładnie jak to brzmiało ;)). Także masz wyszkolenie? masz problem bo jak się nie dasz zabić to... Cie wsadza, za użycie niebezpiecznych narzędzi:(za które ujdą ręce i nogi jeśli coś ćwiczyłes etc.)

darek12322

pamietam oglodajac tlc zone reality itp ze facet ktoremu przypadkowo wystrzelila bron za to ze sie przyznal dostal 50 lat

dawid10809

za przypadkowe wystrzelenie broni dostal 50lat? To aż mi się wierzyć nie chce. Baardzo dziwne tam u nich prawo jest.

darek12322