ten film samo zycie. Kazdy ,,normalny,, czlowiek przeklina, a w mlodosci robil szalone rzeczy albo przynajmniej znał i widzial kogos takiego jesli nie, to jestes wieksza dziewica niz glowna bohaterka filmu.
Racja, racja. Chociaż tam są jakieś granice i ludzie nie jedzą tego, czego nie powinni.
Ta scena z batonikiem byla kompletnie zbedna, nie chodzi tu tylko o zniesmaczenie czy to dlaczego ale bylo to juz tyle razy, ze kojarzy mi sie to z tymi najtanszymi i najglupszymi komediami.
Możesz wymienić jakimi? Uwielbiam ostry, fekalno-seksualny humor i te komedie, które są tu najmocniej jechane, najbardziej mi się podobają i rozśmieszają. xD
Do mojej listy ulubionych zaliczam:
Głupi i głupszy 2
Parcie na tarcie
Luźny gość
i teraz Do zaliczenia oczywiście.
Ktoś coś dorzuci? Interesują mnie wszystkie najbardziej prymitywne, chore i bez zahamowań. xD
Jak szukasz prymitywnych komedii to dorzuce Blonde and Blonder (2007), Date Movie (2006), Littleman (2006), RRRrrrr (2004), Dictator (2012), You Don't Mess with the Zohan (2008)
nic innego na rownie niskim poziomie nie przychodzi mi do glowy, ogolnie polowa filmow z Adamem Sandlerem prezentuje taki wlasnie poziom
Dzięki. :) Z wymienionych znam znam Dyktatora i Głupią i głupszą. Pierwszy film był świetny, drugi porażka. Fajnie zapowiada się Komedia romantyczna i Nie zadzieraj z fryzjerem, będę musiał poszukać. Pozdrawiam!