Moim zdaniem część 2 i 1 są najlepsze. Od 3 poziom znacznie spadł, nawet efekty specjalne zrobiły się jakieś kiepskie, fabuła też coraz gorsza. Najbardziej w 5 podobała mi się chyba piosenka na zakończenie: https://www.youtube.com/watch?v=wafveUGW64M