Przepiękny film, widziałam go już ze 3 razy, czy znacie coś podobnego w klimacie? Nie musi być
podobna historia, ale klimat ten sam. Moim zdaniem mogą to być C.R.A.Z.Y., Unmade Beds i Garden
State, ale już je widziałam. Jakieś sugestie :)?
no to jeszcze kilka... każdy z innej parafii ale na pewno warte obejrzenia: "Odwrócić przeznaczenie", "Dedykacja", "Czas na miłość", "360 połączeni", "Jeden dzień", "Ostatnia miłość pana Morgana", "Kształt rzeczy" i np. "Między wierszami"