PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=783195}

Ghost Story

A Ghost Story
6,6 19 479
ocen
6,6 10 1 19479
7,3 38
ocen krytyków
Ghost Story
powrót do forum filmu Ghost Story

Nie wiem,nie znam się,ale kompletnie nie rozumiem zachwytów co po niektórych nad tym dziełem.Nic twórczego,ani nowego on do kinematografii nie wnosi - każdy umiera,wszystko przemija,każdy chce coś po sobie pozostawić itd.Domyślam się,że ten obraz miał widzowi dać do myślenia czy wzruszyć,wycisnąć łezkę - a tylko widza zanudził.Żeby nie było serca z kamienia nie mam,wierzę w zjawiska paranormalne,ale ten film to chyba nie mój poziom wrażliwości.Za cholerę nie kupuję tej konwencji w jakiej jest on utrzymany,nie mogłem się przekonac do tego duszka spacerującego w tym prześcieradle,dla mnie to po prostu groteskowe było,psuło mi cały odbiór tego filmu.Na dokładkę te pseudo-filozoficzne mądrości tego kolesia przy piwku,porównującego tworzenie sztuki do bzykania,bo i tak wszystko przeminie itd.Na plus dosłownie dwie czy trzy sceny - jedna naprawdę dobra,gdy duszek obserwuje zamieszkanie w domu tej latynoskiej rodzinki,jest tu pewien sentymentalizm,ale to za mało.

ocenił(a) film na 10
kleju30