PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=399164}

Grubasem być

To Be Fat Like Me
6,1 1 419
ocen
6,1 10 1 1419
Grubasem być
powrót do forum filmu Grubasem być

tez ogladalam racja fajny film nie podoba mi sie jedno dlaczego ludzie nasmiewaja sie z ludzi grubszych ??

ocenił(a) film na 7
JustFurious

Ludzie naśmiewają się ze wszystkiego, jak ktoś jest szczupły i ma odstające uszy lub wielki garbaty nos to też pretekst do naśmiewania. Ale chyba osoby puszyste mają najgorzej bo większość ocenia je po wyglądzie. I nie przekonują mnie popierdułki facetów "liczy się wnętrze", bo pierwsze co to patrzą na wygląd. Jest dziewczyna troszkę grubsza to od razu nie ma u nich szans.

ocenił(a) film na 10
gabi_2

Niestety, mamy nikłe szanse nie tylko w kwestiach uczuciowych, ale w każdej innej...praca, znajomi, tak jak ta scenka w sklepie...
Nikogo nie interesuje to, że studiuję, jestem młodą, inteligentną osobą, ambitną, z planami na przyszłość, których zapewne nie zrealizuję przez strach, który paraliżuje mnie, gdy mam zrobić coś, co będzie mi kazało wyciągnąć rękę ponad tłum...

ocenił(a) film na 6
JustFurious

Ponieważ otyłość sugeruje, że jest się osobą zaniedbaną i zupełnie bez dyscypliny. Jeśli powodem jest choroba - fakt, nic się nie poradzi. W każdej innej sytuacji - ma się kontrolę nad tym, co pakuje się do mordy. Dieta "mniej żreć" na pewno świetnie by zadziałała. Poza tym, nie tyje się w jeden dzień. To proces długofalowy. Osoba tłusta wygląda, jakby nie miała lustra w domu. Trzeba się trochę opanować. I nie pakować wszystkiego do mordy.

Konstantine

Nie bądź taki mądry/a!! Problemy z jedzeniem mają często podłoże psychologiczne, dlatego "nadużywanie" go jest formą uzależnienia jak to ma miejsce z alkoholem czy narkotykami. A wyjście z nałogu jest dużo trudniejsze bo jedzenia nie można odstawić.

ocenił(a) film na 8
Konstantine