On nie żyje. Pogódźcie się z tym. Ford się obraził za te nieszczęsne drzwi i do filmu nie wróci. Nie piszczcie komentarzy typu: Miecz świetlny przebił go na wylot, spadł gdzieś na samo dno gwiazdy śmierci, ona wybuchła, ale czy Han przeżył? Nie wiadomo O,o...
Powiem wam jedno. Wiadomo.
HAN NIE ŻYJE!
miales racje film niesamowity jestem swiezo po seansie nawet chyba lepszy od przebudzenie mocy wszyscy klaskali po zakonczeniu filmu jak byly napisy a bylo ze 100 osob film smieszny i akcji duzo ma wady jak kazdy film ale spora wada jest tez czas trwania dosyc dlugi
godzille mniej lubie ale wladce cala trylogie ogladalem 558 razy wiem bo liczylem
chcialbym byc na maratonie wladcy pierscieni ale byba bym nie wysiedzial 9 godzin tu na gwiezne wojny ostatni jedi ciezko bylo wytrzymac 2,5 godziny pamietam jak bylem na avatarze w kinie 3 godziny siedzenia meczace ale warto bylo avatar zawalisty film cala sala byla prawie w heliosie wtedy jak bylem na avatarze ale to bylo w 2009 roku tyle lat temu 8 lat temu
jurassic world dales 5 gwiazdek chociarz to ale dla jurassic park z 1993 5 gwiazdek to min a ty dales 1 a dla jurassic world min 7 gwiazdek a ty dales 5 ale masz prawo ja tak tylko uwazam ze takie minimalne oceny dla tych filmow ale moja ocena to 10 gwiazdek dla jurassic world jurassic park i jurassic park zaginiony swiat i jurassic park 3
gwiezne wojny ostatni jedi fajny film widze ze lubimy podobne filmy ja kocham trylogie wladcy pierscieni najbardziej lubie powrot krola uwielbiam tez filmy z seri jurassic park i jurassic world a ty czekam z niecierpliwoscia na jurassic world upadle krolestwo w 2018 uwielbiam tez hobita i godzille z 1998 i z 2014 i avatara i wogule filmy fantastyczne i np filmy typu kong wyspa czaski lubie filmy fantastyczne wymyslone z potworami o dinozaurach i takie o trolach elfach orkach sauronie pierscieniu nazgulach itp ale wladce pierscieni i jurassic park szczegolnie ten z 1993 moge ogladac bez przerwy byl taki okres ze i jurassic park z 1993 i wladce pierscieni ogladalem codziennie przez rok
oceniles jurassic park z 1993 roku na 1 wiem ze nie kazdy musi lubic dinozaury jak ja ale niechodzi o same dinozaury tylko tylko o efekty specjalne i to spielberg krecil jeden z najlepszych rerzyserów i krajobrazy hawajow fajne i muzyka piekna mogles dac choc 5 gwiazdek ale twoja sprawa widocznie nie lubisz dinozaurów
twoja sprawa jak nie lubisz parku jurajskiego park jurajski 1993 jest niezagrozony ma tyle fanow na swiecie ze film 24 lata temu zarobil 900 milionów z wznowieniami 3 d 11 lat temu 2006 roku zarobil ponad miliard dolarów ale lubimy te same filmy niektore np mysz na wojnie ogladalem to zawaliste albo straznicy galaktyki vol 2 bylem na tym w kinie zawaliste 10/10 byl sobie pies tez bylem w kinie 10/10 w tym roku bylem juz wkinie 20 razy uwielbiam filmy zapisuje sobie kazdy raz co bylem w kinie od 2009 do 2017 bylem 48 razy w kinie
ale dziwnie ginie luke skywaker myslales ze zalatwia go te maszyny kraczace AT ale ani one ani kylo ren ich nie zalatwil
ale dziwnie ginie luk skywaker myslalem ze zalatwiom go te maszyny kroczace AT ani one ani kylo ren go nie zalatwily bo on medytowal i byl tak jagdy duchem na tej planecie crait a potem na tym kamieniu zemdlal i zniknoł to nir bylo do ciebie bo sie pomylilem napisalem ze myslales a mialem napiasc myslalem
ale dziwnie ginie luk skywaker myslalem ze zalatwiom go te maszyny kroczace AT ani one ani kylo ren go nie zalatwily bo on medytowal i byl tak jagdy duchem na tej planecie crait a potem na tym kamieniu zemdlal i zniknoł
Zapomnijmy narazie o gwiezdnych wojnach ostatni Jedi pomówmy o filmie Avengers infity war za 500 mln dolarów ja już filmu nie mogę się doczekać a film dopiero 26 kwietnia niektórzy piszą na forum na filmbew że film zma szansze zarobic 3 miliardy dolarów a ty jak myślisz gokkuss
Abstrahując od Forda i jego Hana, to nie mieliście wrażenia, że w tej części niejako Finn zachowuje się jak Solo albo przynajmniej częściowo jest na niego robiony? Tak jakby przygotowywano przejęcie przez tych aktorów i postaci alterego starych bohaterów w nowym wydaniu. Zastanowiło mnie też jedno... czy w New Order w onsłudze poza szturmowcami, którym i tak gęby nie widać, są ludzie innej razy niż biali, ewentualni jacyś tam żółci? Bo mi aż po oczach dało kiedy szli przebrani w mundury, któe, nie od dziś to wiadomo, wzozrowane były na fasztywstowskich i nikt nie zwracał uwagi na Fina... A ja tam właśnie innego koloru skóry w obsłudze tego typu nie wypatrzyłam. On tam był jak kaczka na strzelnicy... Ktoś pamięta inne sceny z nowych części z ludźmi innej rasy niż biała w tej mundurowej obsłudze?