Film jest magiczny, uczuciowy i pełen chemii. Czułam się melancholijnie po obejrzeniu tego
filmu, poruszył mnie. Rzadko trafiam na takie kino. A czy znacie filmy o podobnym klimacie?
Takich filmów sporo. : ) Że wymienię parę moich ulubionych:
1) Wichrowe wzgórza (1992) (http://www.filmweb.pl/film/Wichrowe+wzg%C3%B3rza-1992-1223);
2) Emma(2009) miniserial (http://www.filmweb.pl/serial/Emma-2009-499361);
3) Rozważna i romantyczna (1995) (http://www.filmweb.pl/film/Rozwa%C5%BCna+i+romantyczna-1995-166);
4) Powrót do Howards End (1992) (http://www.filmweb.pl/film/Powr%C3%B3t+do+Howards+End-1992-1245);
5) Więzy miłości (1996) (http://www.filmweb.pl/film/Wi%C4%99zy+mi%C5%82o%C5%9Bci-1996-716) Obejrzyj koniecznie, smutny, ale wspaniały film.
Linki mnie się źle wkleiły (w miejsce znaków z procentami wpisz polską literkę) ale pewnie sama znajdziesz. :)
Dodam jeszcze jeden tytuł z genialną muzyką Michela Legranda:
Posłaniec (1970) (http://www.filmweb.pl/film/Posłaniec-1970-31762).
Ja bym dodała osobiście "Wzgórze nadziei"... i polecam także Jane Eyre w formie serialu BBC z 2006 roku i może chociaż klimatycznie inny film, ale także kostiumowy, w pewnym sensie, obejrzałam ze wzdlędu na Hugh Jackman'a- "Australia" i także z nim "Źródło" - bardziej fantastyczny, ale polecam...