bo mi przychodza na mysl tylko Dom smierci,YYYreek kosmiczna nominacja i Titanic 2
Znam wiele gorszych filmów, wciąż nowe wchodzą do kin, znam też chyba już setki fejkowych multikont takie jak ty salomao11, bo założyłeś to konto tylko po to, żeby dać temu filmowi 1 i pisać obraźliwe posty. To konto podszywa się pod dziewczynę o podobnym nicku, chyba tylko liczba była inna, bo pamiętam, że pisała mi, żebym na ciebie uważał - i miała racje, bo pod moje konto też się podszyłeś trollu jako honduras_w_kabanie
ja ten film bardzo lubię, i tylko przykro było patrzeć jak cała banda trolli go chamsko atakowała.
Szkoda, że całe forum tego filmu zostało zaśmiecone wpisami kilku hejterów, którzy atakowali ten film obelgami bez żadnych argumentów. Pozakładali setki fejkowych profili, stawiali jedynki, lajkowali negatywne posty, podszywali się pod inne konta i udawali "uczciwego" zarzucając innym trolling tylko dlatego, że nie dali sie zmanipulować i pisali o tym filmie pozytywnie. I to trwa DO DZISIAJ! Tyle lat po premierze... Wystarczy spojrzeć na profile, które komentują takie negatywne komentarze praktycznie codziennie
To był naprawdę żenujący spektakl zorganizowanej akcji hejterskiej. Film jest całkiem spoko, oczywiście ma mankamenty, nie jest jakimś majstersztykiem, (zasługuje tak na 7-8, ale ja dałem 10 dla wyrównania szans, bo wiele fejków dało 1 chociaż nie obejrzeli) ale ma fajny klimat, muzę, wiele śmiesznych scen, dużo świetnych tekstów, takich, które często można by zacytować w konkretnych życiowych sytuacjach, jest o wiele lepszy od wielu gniotów, które dziesiątkami wchodzą teraz do kin, a których nikt nie atakuje i nie niszczy tak jak Kaca.
Cała ta wielka nagonka na ten film powinna być przykładem i przestroga, żeby filmowcy mający słabe układy w środowisku przygotowywali się wcześniej na takie ataki. Bo to, że był to atak na producentów nie ulega wątpliwości. Wystarczy pomyśleć i połączyć fakty. Szkoda, ze takie rzeczy dzieją się na naszym rynku, ale co zrobić, na szczęście są ludzie co nie dali się zmanipulować i nie stawiali "1" bo "wypada"
Zacznijmy od tego, że Kac Wawa nie jest złym filmem ! Tym wszystkim ludziom, którzy go krytykują chyba coś w oczy i uszy się stało bo jak inaczej można wytłumaczyć, że ten znakomity film im się nie podobał? To jest skandal co tu się wyprawia, wśród nielicznych jednostek, którym się Kac Wawa podobała jest pełno hejtu i nienawiści. Wy po prostu nie znacie się i nie wiecie co to jest dobry film !
Skazani na Shawshank to film gorszy i zdecydowanie nie polecił bym go nawet najgorszemu wrogowi !
A ty sobie robisz żarty ? Czy naprawdę ci się ten film podobał ? Co ci się w nim podobało ? Bo da mnie ten film był najgorszy jaki widziałam ,a oglądałam bardzo wiele filmów . Ten film nawet nie jest komedią bo komedia musi być śmieszna ,a Kac Wawa nie jest . Miałam wrażenie jak bym oglądał nie udaną parodie komedii o wieczorze kawalerskim . Ten film w ogóle nie jest podobny do Kac Vegas . Może jak by był to był lepszy . Chyba twórcy Kac Wawa myśleli , że wystarczy zrobić film o imprezie , a ludzie na niego pójdą do kina .
Jesteś śmieszny , że oceniłeś takiego gniota jak Kac Wawa na 10 , a Skazani na Shawshank na 1
Sama jesteś śmieszna a w filmie Kac Wawa podobało mi się wszystko. Zaczynając od gry aktorskiej i muzyki a skończywszy na fabule i montażu. Wszystko dla mnie było idealne a poziom humoru super czyli bardzo śmieszny. W żadnym wypadku nie robię sobie żartów tylko mówię prawdę, piszę to co myślę i zawsze będę to robił na przekór wszystkim i wszystkiemu !
Gorszego filmu nie widziałem nigdy i nie wydaje mi się, żeby Ciacho, Weekend, czy Titanic 2 były w stanie go pobić. Yyyrkowi też trochę brakuje, bo ma jednak jakieś jasne punkty. Ogólnie wymienione filmy posiadają to, czego nie posiada Kac Wawa - jakąś fabułę i skład, a w filmach tych aktorzy nie uprawiają debilnej maniery (jak Szyc i Pawlicki w Kac Wawie - koszmar). Jedyny chyba aktor, który nie skompromitował się w tym filmie jest Michał Milowicz, bo on zagrał tak jak zawsze - na luzie i z lekką przesadą.
WawaKac Gry aktorskiej i fabuły ja tam w ogóle nie widziałam . Zabawniej jest u cioci na imieninach . Wole iść na rodziną imprezę więcej się pośmieje niż na twojej cudownej komedii .
Jak dla mnie Ciacho najgorszy film z wyzej wymienionych...fabuła zawsze jakaś jest w każdym filmie.
No to jaka jest w Kac Wawie? Bo ja tam jej nawet nie stwierdziłem. Nie ma ŻADNEJ historii, po prostu ciąg mniej lub bardziej idiotycznych scenek okraszonych najgorszą grą aktorską jaką widziałem od czasów Eda Wooda. A "Ciacho" potraktowane jako pastisz ogląda się zupełnie inaczej.
Kac Wawa najgorszy z najgorszych, tyle w tym temacie, nie ma się co rozpisywać nad tym gównem.
Ja w życiu nigdy z nikogo bym nie śmiał sobie robić tak zwanych jaj a co dopiero prowokować ludzi. Więc proszę tutaj nie insynuować co ja robię tutaj na forum he he xD
Stwierdzam fakty bracie. Twoje oceny filmów wymienionych wśród najgorszych, sam nick. Na plus jest to, że wysilasz się na inteligentne odpowiedzi :) Ja tam nie krytykuję, podziwiam cię, że dotąd nikt się nie skapnął. Przynajmniej się nie nudzisz, masz bekę i ludzie się na to nabierają ;)
Oba filmy w których występują "gwiazdy" z Big Brothera czyli "Gulczas, a jak myślisz?" i "Yyyreek!!! Kosmiczna nominacja". Są znacznie, znacznie gorsze.
No właśnie, w obu filmach zagrali w większości amatorzy, w Kac Wawa zawodowi aktorzy, więc jeśli chodzi o mnie to "Gulczas..." oraz "Yyyrek.." mają u mnie taryfę ulgową. Nie ma się co oszukiwać, ferajna wystąpiła w telewizyjnym reality show jednym z pierwszych, zdobywając ogromną popularność, później zaproponowano im rolę w filmie (każdy by się zgodził). Reżyser jak i producenci wiedzieli z góry na co się porywają. Natomiast w tej "najzabawniejszej" komedii tego roku gdzie cycki się trzęsą w czszy de, aktorzy są po prostu beznadziejni (podkreślam - zawodowi aktorzy). I teraz porównując grę aktorską to nie wiem czy chłopaki i dziewczyny z BigBrothera nie wypadli lepiej. Pozdrawiam
To jest jeszcze gorsze dzieło o kobiecie która zabija cyckami.http://www.filmweb.pl/film/Deadly+Weapons-1974-179762
minęło nieco czasu i na szczęście okazało się , że powstało parę dobrych polskich produkcji i nie zrobiono nic równie słabego
Kilka filmow zobacz ktore sa gorsze od Kac Wawa np. Titanic 2 czy Projekt dziecko
Wyjazd Integracyjny, Ciacho. To znaczy nie wiem, czy są AŻ TAK złe, bo nie dalam rady obejrzeć żadnego z nich do końca.
Z polskich filmów nie wiem czy gorsze, ale na równie gównianym poziomie jak dla mnie to:
-Diablo. Wyścig o wszystko.
-Serce do walki.
-Sala samobójców
Z zagranicznych jest tego od cholery, przy czym filmy typu "Sharknado" uważam za lepsze, ponieważ one są świadome swojej bylejakości, a wyżej wymienione reklamowały się jako megahity.
zagranicznych to rzeczywiście sporo jest gorszych, zobacz fan-club filmów na Pulsie - takie głupoty czasem puszczają, ze ręce opadają, ale polskich też bym kilka znalazł - te co piszesz plus np Baby są jakieś inne - strasznie mnie wynudził, a Koterski zawiódł, bo Dzień świra bardzo lubię
Patryk Vega to jest osobna kategoria. Tutaj już nawet nie podejmuję prób... To bez sensu. "Botoks" to była droga przez mękę. "Small World" nie zamierzam nawet odpalać.
Lepiej nie oglądaj bo tam jest scena jak dziewczyna ok. 10 letnia robi loda Adamczykowi u Vegi nawet gwałt oralny jest wykonany na facecie.