Szukam podobnych filmów, niekoniecznie o podobnej fabule, ale żeby trzymały w napięciu i miały zaskakujące zakończenie.
Siedem- Klasyk, na bank widziałaś :)
Zodiak- Podobny do labiryntu
Wyspa tajemnic- bez śledztwa, zakład dla świrów, fabuła świetna,
Tokarev - Trochę mniej psychologiczny, bardziej pod film akcji, ale też ze świetnym zakończeniem
Efekt Motyla z 2004, nie kryminał, ale psychologiczny, dający do myślenia
Jeszcze mi się przypomniało kilka. Przeczytaj opisy na Filmwebie
Numer 23
Czarny łabędź- psychologiczny
Lęk pierwotny- Adwokat, sprawa brutalnego morderstwa księdza
słabe te twoje propozycje, jedynie co mi sie kojarzy z klimatem z tym filmem to insomnia z al pacino
Oglądałeś chociaż te filmy ? W mojej opinii są dobre, bo syfu bym nie polecił. Jak to mówią, o gustach się nie dyskutuje, a może komuś te filmy spasują.
Akurat rzeki nie oglądałem i nie mogę się za nią zabrać. Słyszałem dużo dobrych opinii, a nie mogę się przełamać :)
Naprawdę polecam. Dobre, ciężkie, angażujące i dające do myślenia kino. Z mojej perspektywy rzadko słychać o tym filmie, stąd odnoszę wrażenie, że z jakiegoś powodu pozostaje on poza ogólną świadomością widzów.