widziałam go dobre kilka lat temu i byl to jeden z moich pierwszych branżowców. wtedy dalabym mu pewnie 5. Ale po latach stwierdzam , ze nie byl az taki najgorszy i w porownaniu do inych less filmow moze dostac 7.
Eloïse, The Secret Diaries of Miss Anne Lister, Lost and Delirious (ma swój specyficzny klimat), Imagine Me & You
Poza tym odsyłam do listy najlepszych filmów o takiej tematyce:
http://www.imdb.com/list/gVUCzRT_T00/
Ta lista zawiera kilka lub kilkanaście innych filmów wartych obejrzenia , takie małe uzupełnienie listy wyżej wstawionej.
http://www.imdb.com/list/WM_9mnl0qos/?ref_=tt_rls_4
Dokładnie, o tym samym myślałam. Powiem więcej- film jest bardzo bardzo luźna komedią, kompletnie nie poruszył moich szarych komórek ani nie wpłynął na moja wiedzę czy opinię na temat homo. Takie tam zabrane ileś minut z życia i tyle. :P