PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=558111}

Ludzka stonoga 2

The Human Centipede II (Full Sequence)
3,6 24 708
ocen
3,6 10 1 24708
4,2 4
oceny krytyków
Ludzka stonoga 2
powrót do forum filmu Ludzka stonoga 2

Film oceniam na 6. Autorom filmu udało się wykonać swoją pracę bardzo dobrze. Rola
pierwszoplanowa zagrana perfekcyjnie. Niestety większość ludzi ocenia ten film nisko, ponieważ
jest on dla nich zbyt mocny.

ocenił(a) film na 6
24_10_2012

Zgadzam się w 100%.

24_10_2012

Jako student szkoły filmowej zastanawiam się, w jakim stopniu filmy nic nie wnoszące do życia. wyjątkowo nieestetyczne użekają ludzi tym co nowe. Więc jest to efekt efemeryczny, który już się wypala. Jak całe jednorazowe kino gore.

ocenił(a) film na 1
white_leopard

Zgadzam sie w 100%. Mimo, ze nie jestem studentka szkoly filmowej moge z cala pewnoscia powiedziec, ze ten film przekracza granice dobrego smaku. A rozne rzeczy juz widzialam. Ten film nie ma po prostu najmniejszego sensu ani nic nowego nie wnosi.

ocenił(a) film na 7
white_leopard

W tym wypadku może urzekać główna rola? Naprawdę byłam pod wrażeniem. Za to 4. Poza tym wtórne (po pierwszej cześci), nudnawe. Kilka dobrych scen zasługujących na uznanie.
Co w związku z tym, że jesteś studentem szkoły filmowej ? Gdybyś nim nie był nie zastanawiałbyś się nad tym? Obnoszenie się jest trochę śmieszne, równie dobrze można było zadać to pytanie, po prostu, bez wprowadzenia w tajniki swojej edukacji.
Uwierz mi ludzie bez matury nie raz główkują się nad tym samym co Ty ;)
Filmy urzekają tych, których mają urzec. Jak trafi produkcja na widza stworzonego dla siebie, gdzie znajdzie smaczki idealnie wpasowane w gust, to nawet nic nie wnoszące kino, może zdobyć grono adoratorów.

ocenił(a) film na 1
24_10_2012