Trzeba przyznać świetna gra głównego bohatera, film ma swój klimat, nie polecam oglądać samemu o 3 w nocy po spożyciu rosołku na kostce rosołowej z przepiórki
Ulubione pozycje.
Ciemna strona ludzkości
(Gore / Splatter):
- Cutting Moments (1997)
- Kołyska strachu (2001)
- Królik doświadczalny 4: Syrena w kanale (1988)
- Lik wong (Story Of Ricky) (1991)
- Ludzka stonoga (1-2) (2009, 2011)
- Martwe zło (1-2) (1981, 1987)
- Martwica mózgu (1992)
- Masoneria –...
Ma swój klimat, na dodatek oglądałam tą wersje bez wyciętych scen i uważam, że były dobre. Muszę przyznać, że za pierwszym razem mną wstrząsnął i więcej niż 5 gwiazdek bym nie dała, ale teraz myślę, że zasługuje na 7. Nie wiem co tu powiedzieć, fajny film i tyle.
film jest jeszcze bardziej zryty niż część 1. Dobrze ze jest czarno biały i oszczędza nam co nieco.. No nie wiem.. nie jest tragiczny jeśli chodzi o aktorstwo ale jakoś mi nie leży. Paranoiczny... ale są tacy psychole na tym świecie niestety....Temu filmowi nawet cycki nie pomagają :(
Więcej naturalizmu, ale jak dla mnie mniej klimatu niż w jedynce. Fakt faktem Laurence R. Harvey wyśmienicie zagrał rolę człowieka chorego psychicznie, nie wypowiadając tutaj ani jednego słowa- z jednej strony było mi go trochę żal- gwałcony przez ojca, matka zamiast go wspierać tylko bardziej buduje w nim chorobę, a...
więcejKAZDY KTO CHOC TROCHE CZUJE SIE FANEM DOBREGO MOCNEGO CHOREGO HORRORU BEDZIE ZACHWYCONY POLECAM - JEDYNKA JEST JAK MUSNIECIE PIORKEM PRZY TEJ CZESCI :)
obejrzałem ten film 2 razy prawdopodobnie na różnych stronach i wychwyciłem 2 różnice, za pierwszym razem widziałem scenę, w której kobieta rodząca dziecko wgniata je w pedał gazu, za drugim razem chcąc pokazać komuś tą scenę nie było jej, natomiast miej więcej w tym samym fragmencie filmu ku mojemu zaskoczeniu widzę...
więcejW sumie to dopiero zaczęłam oglądać, ale moją uwagę przykuło to, jak otyły facet z astmą, który w jednej z pierwszych scen musiał przyklęknąć aby podnieść łom (zatem możliwości fizyczne na poziomie -1) to jak mógł przetransportować swoje ofiary do magazynu? No niby głupie ale przeszkadza mi to
1. August Underground's Mordum
2. Salo albo 120 dni sodomy
3. Mord w kawałkach
4. Ludzka stonoga 2
5. Serbski film
6. Nekromantik
Jeśli jesteście fanami ekstremalnego kina ze wszystkimi wyżej wymienionymi filmami powinniście się zapoznać. Chciałbym abyście podali mi w komentarzach inne tego typu filmy. Na...
Jakie są wg Was najbardziej zryte filmy?
Mój ranking możecie zobaczyć pod tym linkiem:
http://zkusiorabani.pl/top-najbardziej-zryte-filmy/
Bardzo podobała mi się rola głównego bohatera - idealnie pasujący do "takiej" roli - świr, mimika twarzy, ruchy, dawno nie widziałem tak dobrze zagranego czarnego charakteru;
Mam pytanie - mianowicie gdzie obejrzę pełną, nieocenzurowaną wersję tego oto nietuzinkowego obrazu? :D
Jedynkę i trójkę widziałam w całości, a dwójkę tylko w ugrzecznionym wydaniu, więc, sami rozumiecie, mam prawo odczuwać pewien niedosyt (mimo, że ta część z całej trylogii przypadła mi do gustu akurat najmniej)....
Aż mnie nosi, gdy widzę te słowne potyczki pomiędzy samozwańczymi krytykami filmowymi a "zwykłymi" ludźmi, którzy totalnie nie znają się na KINEMATOGRAFII. Ktoś wyrazi swoją opinię, a po chwili znajdzie się osoba, który podważy swoją opinię tę opinię, a po kilku sekundach....etc etc .To prowadzi do niekończących się...
więcej
Na początku porównajmy sobie głównych bohaterów::
Dr Heiter
- Lata doświadczenia w medycynie
Martin
- Widział na filmie jak się robi operacje, więc wszystko jest okej. Doświadczenie jak po obejrzeniu sezonu Dr. House.
Dr Heiter
- Czyste pomieszczenia, wysterylizowane narzędzia i cały asortyment leków...