Czy może ktoś polecić filmy w podobnym klimacie? Słodko gorzkie, z morałem, zapadające
w pamięć.
Ten film oglądałam dwa razy, ale ciągle mam ochotę do niego kiedyś wrócić.
Dzięki, że zaproponowałaś City Island, właśnie go obejrzałam - świetny film 9/10, Mała Miss - kapitalny scenariusz i doborowa obsada :) Czasami wszyscy jesteśmy zmuszeni wskoczyć w biegu do zdezelowanego auta zwanego "życiem" ;)
http://www.filmweb.pl/Billy.Elliot
http://www.filmweb.pl/Irina.Palm
http://www.filmweb.pl/film/Sekretne+%C5%BCycie+pszcz%C3%B3%C5%82-2008-178603
http://www.filmweb.pl/film/Wakacje+Waltera-2003-39490
Pozwolę sobie skorzystać z Twoich propozycji bo żadnego z tych filmów nie widziałam... i mam gotowy repertuar na nadchodzący weekend :) pozdrawiam
Accidents Happend, Birds Of America, Bug(2002), http://www.filmweb.pl/film/Jeff+wraca+do+domu-2011-563097, Napoleon Dynamite, http://www.filmweb.pl/Biegajac.Z.Nozyczkami, Soul Kitchen, Terri, Whisky dla aniołów, http://www.filmweb.pl/film/I+wszystko+l%C5%9Bni-2008-382376.