Własnie sama szukam takich tytułów filmów :):):)Jak bys cos znalałz to daj znac na tym forum a jak ja cos znajde to ja sie tez odezwe
terminator 1-4,bastion,uciekinier,cyborg,amerykański cyborg:steel warriorr,wodny świat,postman,stalowy świt, mad max,resident evil 2 3,mechaniczna pomarańcza, piąty element,ludzkie dzieci,biohazard x, seksmisja,jestem legendą,wehikuł czasu,planeta małp,jeżdźcy zaginionego świata,zęby i paznokcie,fahrenheit 451,życie po ludzkości,pojutrze,28 dni później,28 tygodni póżniej,doomsday,serial jerycho,ucieczka z raju, łowca androidów, kroniki mutantów,zdarzenie, więcej teraz nie pamiętam. ale to jest to co lubię.
Bardzo ciekawy rosyjski ranking filmów postapokaliptycznych:
http://bikinimedia.net/2010/01/12/top-36-post-apokaliptitchni-filma/
Jest gorszy od tego (bardzo) ale tematyka ta sama.
http://www.filmweb.pl/f129279/%C5%9Amier%C4%87+przychodzi+o+%C5%9Bwicie,1990
widzę, że regenesis nie zna znaczenia słowa postapokaliptyczny - Wehikuł Czasu jest filmem post-apokaliptycznym???
No ale "Mechaniczna pomarańcza" no bez jaj;)
W "Piątym elemencie" czy "Łowcy androidów" z tego co pamiętam tez nie było żadnej apokalipsy
"Stalker" rosyjski. Polecam. Niby też nie czyste "post-apo", ale klimat bardzo zbliżony.
http://www.filmweb.pl/film/Program+zniszczenie-1990-167893 Crash and Burn (1990) - science fiction na rynek VHS, więc nic poważnego ale w swojej kategorii trzyma poziom. Z poważnych to zdecydowanie Threads (1983), lepsze od Day After.
Odświeżam - polecam film Testament(http://www.filmweb.pl/film/Testament-1983-10110). Bardzo dobry klimat, sensowny, absolutnie nie nastawiony na efekty specjalne, ale dzięki temu trzyma poziom nawet po latach